Gå til innhold

ny mobil helst uten abb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha en billig mobil uten abbonement. Har youngtalk nå og vil bare fortsette med det. Men uten abb. koster selv de mest bedritne mobiler rundt 1000kr jo.

Kanskje jeg bør avslutte youngtalk, og så starte på det igjen med ny mob? Går det an?

Men da skal prisen være 200 i måneden, og disse kan jeg ringe for. Men prisen ble høyere tilsammen i butikken jeg så i... Why?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som oftest er det vanskelig å få både en billig mobil og et billig abonnementet. Månedsprisen på mobilabonnement øker som regel når man kjøper ny mobil, noe som kalles en binding, dvs en avtale. Som regel varer denne i 12 mnd. Dette fordi man betaler mobilen gjennom den såkalte bidningen.

Si f.eks at du kjøper en mobil til 1 kr. I realiteten så koster ikke mobilen 1 kr, men man betaler da mobilen gjennom abonnementet over en 12 måneders periode. Som regel lønner det seg faktisk å ha abonnementet, MEN, det kommer veldig an på hva slags abonnement du velger, og selvsagt hva bruken din er. Jo billigere abonnementspris pr måned du velger, jo dyrere blir selve mobilen når du skal kjøpe den også. Men ingen regler uten unntak selvsagt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Se på totalprisen som står med liten skrift under, da ser du hvor mye telefonen egentlig koster. HVa den koster å kjøpe i dag har egentlig ikke noe å bety, du må uansett betale alt likevel. Sammenligner du denne prisen med det den koster uten abonnement så ser du at du ikke sparer mye på å kjøpe låste telefoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...