Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Var det greit? Rent og slikt? Jeg har Indigo Mare som klar favoritt i Platanias, men har igrunn ingenting å utsette på Irini studios. Fin beliggenhet, rent pent og god service:)
elvital Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg har Indigo Mare som klar favoritt i Platanias, men har igrunn ingenting å utsette på Irini studios. Fin beliggenhet, rent pent og god service:) Okei, takk for svar:) Ja, ser jo at det er et 2* hotell(les: skal vel litt før det blir en favoritt), men bare det er rent og slikt så er det ikke så farlig med resten;) Var nemlig på et 3*hotell(reiste med et svenskt, for meg, ukjent selskap til en øy utenfor Athen. Da vi kom fram etter 17timers reise(med 3 forskjellige fly), viste det seg at rommet var møkkete, det lakk fra doen(som bare ville dusje ned av og til), "bassenget"(plaskedammen) var møkkete osv. Og når vi klagde på doen skjønte plutselig ikke fyren engelsk. Vi var ikke der i mange dagene for å si det slik. Det første mamma gjorde da vi kom fra var å vaske badet. Vil helst unngå det igjen, derfor jeg spør:) Noen andre som har noe å fortelle derfra?
Gjest meg igjen Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Okei, takk for svar:) Ja, ser jo at det er et 2* hotell(les: skal vel litt før det blir en favoritt) Bare hyggelig! Favoritthotellet mitt i Platanias er langt ifra favoritthotellet mitt av alle jeg har vært på... Men det har alt jeg verdsetter. Samme med Irini. Rent (viktigst!), billig, god beliggenhet, blide fjes og utmerket service Dere hadde maks uflaks med det svenske selskapet da. Sjelden jeg hører om vanskelige grekere som plutselig ikke forstår engelsk og doer som lekker!
elvital Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 Dere hadde maks uflaks med det svenske selskapet da. Sjelden jeg hører om vanskelige grekere som plutselig ikke forstår engelsk og doer som lekker! Ja, det kan du så si. Hørte etterpå fra noen som jobba på en restaurant der at det var det dårligste hotellet i den byen. Men som sagt, vi ble der bare et par tre netter før vi reiste inn til Athen(på et trangt, men rent hotell med hyggelig personale)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå