Charn666 Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Finnes maaange forskjellige måter å behandle huden på. Men gudene vet hva som fungerer best. Hva gjør dere? Min plan er: Rens av ansikt(Og rygg,bryst, og overarmer pga jeg sliter med nupper/kviser) morning og kveld med Vichy normaderm. Peeling av kroppen med Dead sea spa magic annen hver dag. Daglig bruk av garnier 3 in 1 på ryggen for å få bort kvisene. Noen som har ett bedre forslag? Har hørrt Avakado skal være bra. Noen som har prøvd? Bruker jojobaolje på hele kroppen etter hver dusj. Herlig;) Og andre ting jeg gjør innimellom.. Fotbad og peeling, leppepeeling, håndpeeling. Har foresten prøvd Unirens nå etter barbering. Ser ut til å funke meget godt! Iallefall for meg som barberer 2 ganger daglig:P Håper dere er fornøyde med dere selv å husk at spa i sitt eget hjem er DEILIG!!:D KOM MED TIPS!!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Jeg starter dagen med decleor cleansing water, om jeg dusjer så bruker jeg JM bioclygolic cleanser. Så bruker jeg c-esta serum morgen og kveld, JM daily antioxidant spf 30 som dagkrem, og transformation cream om natten (og om dagen hvis jeg er ekstra tørr). Johnson & johnson sine renseservietter de få gangene jeg bruker sminke. Peeling tar jeg 1 gang i uka (ømfintelig hud), da bruker jeg bare rensen min, masserer den godt inn og lar den ligge på huden i 5min før jeg forsiktig vasker den vekk med klut, bruker god tid på det. Som fuktmaske bruker jeg 1/2 avocado, 1ss honning og 1 ss x-virgin olivenolje og lar det funke i 15min. Kroppen gjør jeg ærligtalt ikke mye med. Får jeg kviser på ryggen er det som regel pga sjampoen eller balsamen min. Om jeg er tørr tar jeg bare en gammel solkrem og smører på. Bruker ikke såpe overalt når jeg dusjer heller, bare under armer og underliv om det trengs. Hender jeg bruker hampvott med masse såpe 1-2 ganger i måneden. Håret får kur 1-2 ganger i måneden, jojobaolje blandet i balsam. Bruker forsåvidt balsam-metoden også. Barberer underliv og armhuler hver gang jeg dusjer. Har naturlige leggvarmere på beina. hihi Noe sånt
girlslife Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 bodylotion! jeg elsker bodylotion! det er hvertfall nok for min hud på kroppen, men på ryggen har jeg kviser. Når jeg tar sol blir det myeee bedre! renser også men noe garnier greier mot kviser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå