Charn666 Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Finnes maaange forskjellige måter å behandle huden på. Men gudene vet hva som fungerer best. Hva gjør dere? Min plan er: Rens av ansikt(Og rygg,bryst, og overarmer pga jeg sliter med nupper/kviser) morning og kveld med Vichy normaderm. Peeling av kroppen med Dead sea spa magic annen hver dag. Daglig bruk av garnier 3 in 1 på ryggen for å få bort kvisene. Noen som har ett bedre forslag? Har hørrt Avakado skal være bra. Noen som har prøvd? Bruker jojobaolje på hele kroppen etter hver dusj. Herlig;) Og andre ting jeg gjør innimellom.. Fotbad og peeling, leppepeeling, håndpeeling. Har foresten prøvd Unirens nå etter barbering. Ser ut til å funke meget godt! Iallefall for meg som barberer 2 ganger daglig:P Håper dere er fornøyde med dere selv å husk at spa i sitt eget hjem er DEILIG!!:D KOM MED TIPS!!
*Numi* Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Morgen: Ansiktet vaskes med forholdsvis kaldt vann og smøres med aloe vera gel. Deretter bruker jeg gloMonerals compact foundation. Kveld: Fjerner sminken med Nivea wipes for normal/blandet hud. Vasker med forholdsvis kaldt vann. Renser med Cosmica ansiktsrens for normal/blandet hud.
Rexina Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Før brukte jeg MASSE tid og krefter på huden, men den så ikke ut. Nå renser jeg hver kveld, for å fjerne sminke. Så olje og til slutt fuktighetskrem. På morningen pleier jeg å skylle ansiktet, så krem. Noen ganger renser jeg, og så tar på olje og krem. Ellers: En gang i uka legger jeg en rensende maske, som sitter på i 10 minutter. Gjør UNDERVERKER. Multivitamin, sink g nattlysolje når jeg husker (prøver å huske det hver dag).
Gjest M_icka Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg renser huden morgen og kveld. Bruker mousse med litt varmt til lunket vann for å åpne porene slik at rensemoussen får arbeidet seg inn i huden.Masserer lett. Etterpå bruker jeg tonic for å lukke porene. Til slutt en lett dagkrem. Jeg er forsiktig med å skrubbe huden for mye, for jeg så i et program om ei som hadde fått ganske pløsete hud av å skrubbe for mye.
Gjest Gjest_Ma_* Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Før brukte jeg MASSE tid og krefter på huden, men den så ikke ut. Nå renser jeg hver kveld, for å fjerne sminke. Så olje og til slutt fuktighetskrem. På morningen pleier jeg å skylle ansiktet, så krem. Noen ganger renser jeg, og så tar på olje og krem. Ellers: En gang i uka legger jeg en rensende maske, som sitter på i 10 minutter. Gjør UNDERVERKER. Multivitamin, sink g nattlysolje når jeg husker (prøver å huske det hver dag). Hvilken maske bruker du?
Djungelvrål Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Hvis man bruker sminke er det viktig å finne noe som kan rense den ren uten å være for uttørkende for huden. Bruk toner etter rens og se om det er mye sminke på bommullet. Er det det virker ikke renseproduktet godt nok. Hvis du ikke bruker sminke trenger du ikke rens, kanskje bare en toner. Bruk skrubb en gang i uken, praktisk i dusjen, og en fukt eller rensemaske etterpå. Eller begge deler, rensemaske først og fukt etterpå. Liker Vichy sine produkter, fåes på apoteket. Ikke begynn med øyekremer mens du er for ung, mistanker om at man kan skjemme bort huden hvis man begynner med det før man er 25.....
Gjest CookieMonster Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Ingenting spesielt. Bruker mineralsminke og sover aldri med sminke på, det er vel det eneste. Har aldri hatt problemer med huden, så jeg anser meg selv som heldig fra naturens side..
Gjest Bond Skrevet 24. februar 2010 #8 Skrevet 24. februar 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod
Naomi-Chantelle Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Hei:) Hiver meg på diskusjonen eg og.. Jeg bruker ikke noe rens akkurat nå bare fuktighetskrem.. som funker sånn helt greit.. (nivea young).. men har sett på ingrediensene og skjønner at den ikke inneholder ingredienser som hjelper huden min.. det vil si, antioksidanter - c vitamin.. Har lyst å begynne på pca skin treatment etter å ha lest artikkelen her inne på kvinneguiden.. noen som vet hvem som fører dette merket?? eller hvor man kan få kjøpt?? Så lurte eg på om noen har erfaring med merket sencilis hudpleieprodukter??
lillesky Skrevet 27. februar 2010 #10 Skrevet 27. februar 2010 Tråden er redighert iht. KGs regler. - lillesky (mod)
Auri Skrevet 27. februar 2010 #11 Skrevet 27. februar 2010 Jäsön 98% aloe vera, mineralfoundation, simple vipes til å fjerne sminke. Alt jeg gjør, og jeg har aldri hatt så fin hud som nå.
Jade Skrevet 27. februar 2010 #12 Skrevet 27. februar 2010 Jeg bruker ikke noe rens akkurat nå bare fuktighetskrem.. Renser du ikke huden din? Eller bruker du såpe (som kan tørke ut huden)? Husk at det ikke bare er sminke som skitner ut huden din og gir den urenheter!
gotcha Skrevet 27. februar 2010 #13 Skrevet 27. februar 2010 Jeg har begynt med Mary Kay, og etter bare to uker ser huden min mye bedre ut. Vak og fuktighetskrem hver morgen og kveld, og peeling to ganger i uken. Er helt frelst
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 Morgen: vasker med Vaseline Intensive Care Cleansing Mouse (renser, fukter), legger fuktighetskrem. Bruker vanlig foundation. Kveld: vasker av sminke med samme produkt. Legger en tykk fuktighetskrem, masserer mykt med fingerne, slik at ansiktet blir lyserødt. I dusjen: skrubber med en myk peeling en gang i uka Generelt: spiser b-vitamin, multivitamin, tran og sanasol hver dag. Drikker mye vann. Vasker ansiktet vekk for sminke hvis det klør, uansett hva jeg gjør eller hvilken sosial setting jeg er i.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #15 Skrevet 1. mars 2010 Spiser masse fet mat (lavkarbo) og grønnsaker, drikker mye vann og grønn te. Unngår sol 100% (dvs aldri soling/solarium, og høy solfaktor), røyker ikke, drikker ikke alkohol. Trener (viktig pga bl.a blodsirkulasjon). Rens, serum, lotion og fuktighetskrem med høy solfaktor fra Jan Marini.
Gjest caramiacaramella Skrevet 2. mars 2010 #16 Skrevet 2. mars 2010 Jøss, dere gjør mye! Jeg gjør egentlig ingenting bortsett fra å fjerne sminke hver kveld og bruke fuktighetskrem når huden min føles tørr. Jeg har aldri hatt noe særlig problemer med huden min jeg da, er kanskje derfor jeg ikke har noen ordentlig hudpleierutine
Auri Skrevet 2. mars 2010 #17 Skrevet 2. mars 2010 Personlig har jeg inntrykk av at jo mindre man jo, jo mindre problemer har man med huden... Hvertfall så lenge man har ganske normal hud (normal behøver ikke bety perfekt hud, altså)
*MEDUSA* Skrevet 2. mars 2010 #18 Skrevet 2. mars 2010 Hos meg er det masse lunkent vann om morningen, for å våkne. Smører meg kun med fuktighetskrem og øyekrem etter jeg har dusjet.. har brukt vichy de siste årene Ellers ingen rens og masker.. Bruker ikke sminke.. Er 38 og har ingen problemer med huden
FantasDick Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Renser (Dermalogica SSC) og fukter (Dermalogica Active moist) morgen og kveld. Bruker kun Everyday Minerals på huden. Peeler 2 ganger i uka. Tar b-vitaminer.
kontorstol Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 Fant ut at det enkle var det beste. Vasker ansiktet med vann morgen og kveld, smører med vitamin e fuktighetskrem. Om kvelden fjerner jeg sminke før jeg vasker ansiktet. Kviser, hudormer og andre kjedelige hudproblemer er helt borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå