Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 På Politiet på TVN i går var vi med 2 politi på tjeneste, der de bl.annet passet på at alt var som det skal være i grenseområdet Norge/Finnland/Russland. Det så ut som en drømmejobb for meg! Var også repotasje om han som vant på stillingen som vokter på Great Barrier Reef på Oprah nå nettopp en dag. Drømmejobb det også! Hva er din drømmejobb?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Å jobbe hjemmefra med en eller annen form for kunst/hobby. Styre sin egen arbeidsdag og arbeidstid, slippe å stå opp tidlig, slippe kollegaer og overordnede, tid og rom til å være kreativ...
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Eg aner ikkje. Eg kan si at DEN jobben er drømmejobben, men det kan vise seg at det eg trodde var drømmejobben er ein ordentlig kjip drittjobb. Vanskelig å vite uten å ha forsøkt liksom :gjeiper: Kan nevne noen eg syns høres greie ut; *Spill-tester. *Redde dyr, ville og tamme. *Parkvokter eller hva det heiter. *Naturfotograf. *Forsker. *Stjernekikker. Endret 10. februar 2010 av Syrin_Ulven
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Tror det må være som forsker innen naturvitenskapelige fag (vel og merke med tilstrekkelige midler, ja på alle søknader osv) Eller å registrere arter ute i naturen, enten dyr eller planter.
tineline Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 - Forsker innen arkeologi. - Jeger-sanker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå