Gå til innhold

Hjelp

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Hei jeg er avstand forelsket i gutt...eller veldig keen på å bli kjent med han. Hilst engang på han på en fest hvor jeg har SØRPA drittings. Tror ikke han fikk så bra inntrykk av mg akkuat, men men Også fått inntrykk av at han er veldig sjenert. På facebook har han åpen profil veldig gjerne lyst å bli kjent med denne gutten da...Ser at eventsene som han skal på, syns dere jeg bør dra å "tilfeldig" møte å håpe det best? Hvordan skal jg gå frem liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Jess_*

Jess! Gå og tilfeldg møt ham. Hvs dere møtes kanksje dere kan snakke litt? Og etter det kan du inviter ham som venn på facebook. Så kan du møte ham tilfeldig igjen, og snakke mer og følrte. Så ber du ham ut på date og er skikkelig snill og sjarmerende. Og så blir dere sammen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jess! Gå og tilfeldg møt ham. Hvs dere møtes kanksje dere kan snakke litt? Og etter det kan du inviter ham som venn på facebook. Så kan du møte ham tilfeldig igjen, og snakke mer og følrte. Så ber du ham ut på date og er skikkelig snill og sjarmerende. Og så blir dere sammen :rødme:

Fant ut at det er en tekno ligende fest han skal på....hehe blir sikkert litt vanskelige å prate med han., hva noen som vet hva man går med på slike steder?? Vært på sensation white men tviler på at det er det samme,,,noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...