simba80 Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2010 hallo hallo, ingen som har vært på Rhodos?
Miko Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 hallo hallo, ingen som har vært på Rhodos? Jeg har ! Bodde i Rhodos by, der er det steinstrand på den ene siden av byen. Var en tur i Faliraki som ligger noen km. utenfor Rhodos by, der var det kjempelang, fin sandstrand. Om dette er stranden på Rhodos med finest sand skal være usagt, men det er i hvert fall en fin strand. Det er også fine strender i Lindos, men der er det gresselig varmt, i tillegg er ikke strendene så store.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har. Var på begge by strendene. Ligger langt nede på listen over mine favorittstrender verden rundt. Alt for store steiner, vondt å gå, støvete steiner - ja i d hele tatt. ...men det var vel kanskje ikke det du ville høre? :-)
Gjest Gjest_Multe_* Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Tsambika, en halvtimes kjøring fra Rhodos by, er vel finest. Ellers er det masser av fine strender på østsiden, spørs om du vil ha finkornede eller steinstrender. På seher.no er det en strandguide, og ellers finner du mye om strendene hvis du bare googler litt... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå