Gjest Gjest_pysa_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg pendler til jobb hver dag. På togstoppen der jeg går av, står hver morgen verdens peneste mann og skal gå på toget. Samme skjer når arbeidsdagen er over. Altså; han jobber der jeg bor, og jeg jobber der han bor. I flere måneder nå har vi sett på hverandre desse to gangene vi møtes hver dag, vi finner hverandres blikk igjennom hele folkemengden hver eneste gang. Dette begynner nesten å bli litt tragi.komisk synes jeg, og har blitt helt hengt opp i desse få minuttene hver dag. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få kontakt med han, for vi har ikke tid til å snakke. jeg tør absolutt ikke snakke til han først heller. Aner jo ikke om han virkelig er intressert eller om det bare er noe "tidsfordriv" i hverdagen. han kan jo være gift for alt jeg vet. Noen tips??
TittTitt Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det skader ikke å bare gå bort å si et par ord da. Si at du har lagt merke til han og om han vil ta en kaffe eller noe. Ring endag på jobben og si du er litt forsinket eller noe, også mister du plutselig noe forran han. Yej, spennende dette her, fortell hvordan det går. Og tørr å snakk først, du taper jo ikke noe på det vis han avviser deg. Bedre å prøve liksom:)
Gjest Gjest_pysa_* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Det skader ikke å bare gå bort å si et par ord da. Si at du har lagt merke til han og om han vil ta en kaffe eller noe. Ring endag på jobben og si du er litt forsinket eller noe, også mister du plutselig noe forran han. Yej, spennende dette her, fortell hvordan det går. Og tørr å snakk først, du taper jo ikke noe på det vis han avviser deg. Bedre å prøve liksom:) Det har pågått så lenge nå at jeg bare ikke tør å snakke til han, og hvis jeg "mister" noe foran han er det veldig opplagt hva jeg prøver på. jeg hadde nok vært tøffere hvis det var helt i starten på denne stirre-leken vi har på gang, men nå har det gått så langt.. Det er snakk om bare et halvt minutt vi er på samme sted, av-og påstigingen foregår ganske kjapt.. I går kom han gående mot der jeg satt, og stilte seg opp en meter ifra meg, men jeg ble nødt til å gå med det samme, og hadde radio i ørene, så han kunne ikke si noe uansett..sukk, dette er jo helt tullete..men jeg begynner å bli helt skjelven hver gang jeg skal se han..føler meg helt som en fjortis igjen hihi!
Gjest Nei Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Det er vanskelig når du ikke vil gjøre ditt og ikke vil gjøre datt. Men kanskje du kan prøve å smile ekstra mye til ham neste gang? Kanskje gi ham et blunk? Det er fine signaler, men lover ingenting, dessuten kan han ha sett feil.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Det har pågått så lenge nå at jeg bare ikke tør å snakke til han, og hvis jeg "mister" noe foran han er det veldig opplagt hva jeg prøver på. jeg hadde nok vært tøffere hvis det var helt i starten på denne stirre-leken vi har på gang, men nå har det gått så langt.. Det er snakk om bare et halvt minutt vi er på samme sted, av-og påstigingen foregår ganske kjapt.. I går kom han gående mot der jeg satt, og stilte seg opp en meter ifra meg, men jeg ble nødt til å gå med det samme, og hadde radio i ørene, så han kunne ikke si noe uansett..sukk, dette er jo helt tullete..men jeg begynner å bli helt skjelven hver gang jeg skal se han..føler meg helt som en fjortis igjen hihi! Det er ikke noe værre enn at du "mister" toget ditt, og så snakker du til han. Du har ingen ting å tape her, bare alt å vinne :-)
Snasen Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Smiiil. Funker alltid for meg. Endret 10. februar 2010 av Snasen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå