Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hvis Sonie Rykiels kolleksjon for H&M er synonymt med vårens klesmote så kommer jeg til å ikle meg en potetsekk å gå med den resten av året. Makan til styggedom!!!
Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Ingen som synes noenting??
Snasen Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Har du sett den bh'n med blomster på puppene? Herregud, hvem går med noe sånt?
Gjest Gjest_Mira369_* Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Hadde hjulpet med en link, TS. Er jo bare på hm.com, dah Vel, her er link: http://www.hm.com/no/#/sonia_rykiel/
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Uten tvil den samarbeidskolleksjonen jeg har likt minst fram til nå.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Synes det var mye fint i denne kolleksjonen jeg da. Fargerikt og morsomt.
phronima Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Syns det er en søt kolleksjon, jeg. Ikke min stil, men kan lett se for meg plaggene som mange fine antrekk.
Xtra_lilje Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Syns det var endel søte plagg der jeg da Den rosa kjolen med sorte stropper og den rosa/gule kardiganen kan jeg fint kjøpe til sommeren.
Fortunatus Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Jeg syns nå denne kolleksjonen er finest av alle de gjestekolleksjonene som har vært Men nettsiden brukte forferdelig lang tid på å åpne hvert plagg. Irriterende.
-Fisken- Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Men nettsiden brukte forferdelig lang tid på å åpne hvert plagg. Irriterende. Enig! Det er noen søte plagg der, men det er ikke noe for meg.
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. februar 2010 #12 Skrevet 11. februar 2010 Ga opp å se på plaggene etter å ha måttet skifte bakgrunn for hvert plagg, hvor dumt er ikke det liksom? Uansett, de jeg så fristet ikke så veldig så jeg kommer nok neppe til å kjøpe noe i år heller!
Mischa Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Jeg synes kolleksjonen er søt på en barnslig måte, og typisk Sonia Rykiel. Aldri vært noen stor fan av Rykiel, så kolleksjonen appellerer ikke helt til meg og min stil, men det er noen av genserne jeg kunne tenkt meg
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #14 Skrevet 17. februar 2010 Jeg synes kolleksjonen er helt forferdelig. ENORMT ensformig. Ser billig ut. Ikke noe av det er "i tiden". Nei, synes de er helt grusomme. Beste til nå har vært Lagerfeld for HM. FLOTTE kjoler!!
Tonka Skrevet 23. februar 2010 #15 Skrevet 23. februar 2010 Enig med de fleste her, store deler av denne kolleksjonen er rett og slett grufull. Jeg fant én kjole som jeg kanskje kunne vurdert å kjøpe på salg (den lyserosa med sorte stropper), og ellers et par småting som kunne kledd søsteren min. Den klart dårligste samarbeidskolleksjonen hittil - går rett i glemmeboka...
Frøken:* Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Huff, sier jeg. Var på HM i dag og kikket litt. Mye grufullt og stygt. Ikke min smak i det hele tatt!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Det er ikke noe for meg, jeg får litt inntrykk av at denne kolleksjonen kanskje ikke helt passer den norske moten? Altså fungerer detet sikkert fint i f.eks Frankrike. Men ser sjeldent damer/jenter her i denne type stilen. Jeg for min del liker den ikke.
FantasDick Skrevet 5. mars 2010 #18 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har ikke kjøpt noe fra kolleksjonen - ikke helt min stil, men jeg synes den er søt. Likte godt jumpsuiten, forresten.
Gjest Dorey Skrevet 5. mars 2010 #19 Skrevet 5. mars 2010 Jeg likte ikke denne kolleksjonen i det hele tatt. Stygge, grelle farger og merkelig passform. Og striper gjør alle typer kropper dobbelt så brede.... Det ser heller ikke ut til at kolleksjonen har gått solgt så bra heller, det er veldig mye igjen i HM butikkene.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #20 Skrevet 5. mars 2010 Noen fine enkeltplagg, og jeg har kjøpt en kjole jeg gleder meg til å gå med (den sitter fint på meg også). Men det er jo vanskelige farger på mye av det, jeg går i hvert fall ikke i knallrosa eller gult, og de fargerike stripene blir også altfor mye, jeg føler ingen hadde sett ansiktet mitt i det hele tatt om jeg gikk i noe slikt. Kanskje penere på kvinner med mer/mørkere farge selv, altså at mange av plaggene ikke passer så godt til "bleike" nordiske kvinner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå