Gå til innhold

Utebilder i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt utebilder et eller annet sted i Trondheim og er blitt fornøyd med resultatet?

Grunnen til at jeg spør er fordi vi har planer om å gjøre det samme, og er ute etter gode tips og råd : )

Videoannonse
Annonse
Gjest svenskbrud
Skrevet

Uh...

Är uppvuxen i/på Kattem och i/på Byåsen om somrarna när jag var barn.

Det enda jag kan komma på är att Byåsen är väldigt fint på sommaren.

Hm... Jag skall höra med mamma imorgon, hon är uppvuxen i Trondheim, hon vet säkert!

Återkommer senare...

Skrevet

Skal ta utebilder selv til sommeren i Trondheim. Tenker å ta bilder utenfor kirken (Havstein Kirke på Byåsen), der er det veldig fint.Tenkte også å dra ned til Kristiansten festning, Ringve museum eller ned i fjæra ved Ladehammeren. Jeg sliter litt med å finne sted inne hvor jeg kan ta bilder jeg, hvis det skulle bli regn... Noen gode ideer der???

Gjest svenskbrud
Skrevet

Har nu frågat mamma, hon tycker att sverresborg friluftsmuseum är det bästa stället påsommaren. Både ute och inne är fint. Annars är området kring kyrkan på Byåsen fint.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har jobbet som guide på Sverresborg (Trøndalag Folkemuseum), og det er mange som tar brudebilder der. Masse flotte motiv!!! Imidlertid skal du være klar over at det bare er fotografer som har avtale med museet som kan dra dit og ta bilde. Det vil si at du må betale vanlig inngangsbillett dersom du kommer dit uten å ha avtale med en av disse fotografene. Dersom du ønsker å ha med brudebilen på området, må dette også avtales på forhånd (selv om du har avtale med fotograf). For noen år sden var det Studio G og Langø Foto som hadde avtale med museet, men det kan godt hende dette har forandret seg siden jeg jobbet der (jobbet der fram til 1998). Det kan også hende de andre reglene har endret seg, så det beste er sikkert å ringe dit og spørre!!

Skrevet

vi skal ta ved Grenaderen på Marinen, der er det veldig vanlig å ta brudebilder.

Skrevet

Hva med høyskoleparken, der er det også fint å ta utebilder.

Klæm fra Vibeke

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips!

Morsomt også at det tydelig vis er flere Trondheimbruder her : )

Skrevet

Hei!

Ser du har fått mange gode forslag... Vi skal også ta bilde ved Grenaderen (eller ved Erkebispegården), men det må jo også være kjempefint å ta bilde på Ringve Museum og Ringve Botaniske Hage! Der er det jo nydelig. Jeg synes også det er kjekt å se så mange andre trondheimsbruder etterhvert... ifjor synes jeg var ganske ensom her inne icon_smile.gif12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...