MarianneE Skrevet 5. september 2003 #1 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg skulle blåse ut et lys forleden, og kom til og sprute stearin på vinduet. Gadd ikke ta det da (husker ikke hvorfor), men nå må det bort. Hva bruker jeg? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2003 #2 Del Skrevet 5. september 2003 Har du en vindusskrape? En slik som man bruker til å få vekk maling fra vinduet med, det funker kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. september 2003 Isskrape? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2003 #4 Del Skrevet 5. september 2003 Det var ikke isskrape jeg mente, men det funker kanskje det også? Jeg mente sånn vindusskrape som det er blader i, nesten som barberblad. Sånne som også brukes til å rengjøre keramisk komfyrtopp. En sånn skrape får du kjøpt hos jernvaren, tror Jordan har. De er veldig greie til mye rart, egentlig. Rett og slett - kjekt å ha :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2003 Skjønte hva du mente, Mie. Har ikke en sånn skrape (så vidt jeg veit), men skal prøve med isskrape istedet for. Er bare redd for og ødelegge vinduet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. september 2003 #6 Del Skrevet 5. september 2003 Skarp kniv uten riller kan også duge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. september 2003 #7 Del Skrevet 5. september 2003 alternativt VARMT vann, klut, zalo og tolmodighet, samt sterke hender. Jepp, ejg har vasak vekk en del stearin fra vindusruter på et studenthjem, noen slik skrapemulighet hadde jeg nemlig ikke. (kan ikke garantere at det ble 100% rent, men, det skal i teorein gå, om du er tolmodig nok....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå