Imya Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hallo Føler meg mest bekvem med å spørre her inne. Jeg har gått på nuvaring i ca 5 år, og det siste halvåret har jeg hoppet over den ringfrie uka (mensen-uka) og bare satt inn en ny ring med en gang når jeg tok ut den gamle, dette etter anbefaling fra min gynekolog. Jeg skulle ha byttet ring 12.januar, men pga bla. dødsfall i familien glemte jeg hele greia og fjerna den for 1,5- 2 uker siden. Jeg satte ikke inn en ny ring men ventet på mens. Etter noen dager fikk jeg brunfarget utflod, men intet mer skjedde og det hele varte et par dager. Nå er jeg tidis øm nederst i magen og føler meg litt rar. Ingen spesifikke symptomer, annet enn avsmak for sigaretter for ca 2 uker siden. Dumt av meg å ikke ha skrevet ned datoer..det var også et tilfelle der mannen ikke rakk å hoppe av i svingen mens jeg var hormonelt ubeskytta. Skal teste på fredag, men tenker på dette hele tiden, er det noen som har meninger, teorier eller erfaringer, kom med dem:)
Imya Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2010 "hormonelt ubeskytta" var litt dumt forklart, det jeg mente var at jeg ikke var beskyttet, ei heller med kondom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå