Gjest Gjest_Piano_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hei!! Jeg har aldri brukt sminke før, men har nå i en alder av 31 år vært på et lite sminkekurs og kjlpt meg sminke :-) Men jeg har glemt en del av det som ble sagt, så vi noen har noen tips så tar jeg gjerne imot. :-) Gjerne sånn steg-for-steg hva man begynner med og så neste steg osv. :-) Jeg kjøpte start-pakke fra id-minerals som inneholder : BareMinerals SPF 15 Foundation in Light (1G), BareMinerals SPF 15 Foundation in Golden Medium (2G), Mineral Veil, BareMinerals Warmth All-Over Face Color, Full Flawless Face Brush, Flawless Application Face Brush og Maximum Coverage Concealer Brush. I tillegg kjøpte jeg øyenskygge fra clarins, med 2 farger, en lys og en brun. Jeg har også mascara og lipgloss, men det får jeg jo til å ta på da ;-) Kjøpte også en sånn øyepenn fra Clarins som også er brun. Håper noen gidder å komme med noen gode tips :-)
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Søk etter makeup tutorial og lignende på youtube. Mange dyktige folk som filmer tips. Om du vil ha det på norsk så kan du jo ta en titt på Hilde Christinas videoer og blogg feks.
Gjest Gjest_piano_* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Og forresten, hvor ofte må dere friske opp make-up'n? har dere på pudder fler ganger om dagen, øyenskygge osv?
Gjest Gjest_piano_* Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Søk etter makeup tutorial og lignende på youtube. Mange dyktige folk som filmer tips. Om du vil ha det på norsk så kan du jo ta en titt på Hilde Christinas videoer og blogg feks. Takk!! :-) Det skal jeg gjøre :-)
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har med kompaktpudder for å "pudre nesen" som de sier, siden jeg blir lett blank i T-sonen. Og leppefarge. Har man en god primer og dugelige farger, så vil øyenskyggene holde hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå