Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere for å stusse panneluggen?

Den er kanskje 1/2-1cm for lang og skal på en fest på lørdag jeg vil se mitt beste på. :ler:

Har stussa den èn gang selv, men blei ikke like bra siden jeg ikke klarer å "ramme inn" annsiktet slik som frisøren gjorde.

Pleier å klippe meg på en dyr frisørsalong, men kommer til å stusse luggen på et OK sted..

Gidder ikke stusse luggen dersom det er vanlig å ta 200kr for det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Eg bruker å få det gratis hos min faste frisør, men en gang gikk eg til ein anna salong og betalte berre 90 kr :) Men det er på "bygda" da:)

Skrevet

Jeg har også fått det gratis noen ganger, når jeg har bare stikket innom en tilfeldig salong. De tenker vel at de muligens får en ny kunde :-)

Ellers har jeg betalt mellom 70 til 90 kr.

Skrevet

Dette varierer veldig. Noen gjør det gratis, men har også opplevd å betale fra 60,- til godt over hundrelappen.

Skrevet

Forrige stedet jeg var på, tok vel 125 kr. Dersom jeg får til min faste frisør, får jeg klippen gratis. Dette har dog blitt vanskelig, for jeg studerer ikke der denne salongen er. Her om dagen var jeg på et nytt sted - der tok de 50 kr og jeg har aldri vært så fornøyd før! :D

Skrevet

Hallo

Jeg var innom en salong her jeg bor (by, ikke bygd) og spurte om akkurat det rett før jul.

De tok akkurat samme pris som en vanlig klipp, som lå på 410 kroner....

Skrevet

Gjør det gratis hos min faste frisør, betalt mellom 50 og 90,- ellers.

Skrevet

Jeg har aldri betalt mer enn 100kr, og har vært hos flere forskjellige frisører.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...