Gå til innhold

Den gang i ungdommen så gikk vi bare helt rett på sak uansett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Hvorfor er det plutselig så jævla utrolig vanskelig å bare invitere til å finne på noe i sammen nå i voksen alder..??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Redsel for avvisning? Er ikke alltids så lett å kaste seg utpå!

Skrevet

Det er sikker teit, men jeg pleier å bruke facebook til å invitere ut gutter jeg. Jeg er ikke tøff nok til å spørre face to face, men de fleste sier ja når man spør via facebook, også er det jo ikke så farlig å få nei der heller.

Skrevet
...Hvorfor er det plutselig så jævla utrolig vanskelig å bare invitere til å finne på noe i sammen nå i voksen alder..??

Jeg er 20 år og synes det er jævla utrolig vanskelig å finne på noe sammen (hvis vi ikke alerede er venner). Det er flere personer jeg kunne tenkt meg som venner, men ikke tør å ta kontakt med. Og det er en mann jeg har vært forelsket i et år, men bare så vidt tør å hilse på.

Kan hende var det lettere for deg før, men det er vanskelig å være ung også. Tror man tenker at alt var letter og bedre før.

Skrevet

Vel, problemet er vel ikke å ikke invitere, spør du meg - Problemet er vel heller at man får et ubetinget nei til svar - Må jo være av redsel for noe, ja..!!! :-))

Gjest Eurodice
Skrevet
Vel, problemet er vel ikke å ikke invitere, spør du meg - Problemet er vel heller at man får et ubetinget nei til svar - Må jo være av redsel for noe, ja..!!! :-))

Så spør jeg deg, Kjetil S. Kunne du tenke deg å å treffe meg, vi kunne finne en rolig, hyggelig kafé for eksempel, og snakke om livet og døden, kjærligheten og leken og alt annet som faller oss inn. :)

Skrevet

Fordi man ikke har så veldig mye å finne på med årene.

Det blir nå fort komplisert, dyrt og i en kunstig setting.

Skrevet

Ja, nå er jeg spent? :)

Gjest Gjest_hjertesukka_*
Skrevet
Fordi man ikke har så veldig mye å finne på med årene.

Det blir nå fort komplisert, dyrt og i en kunstig setting.

For noe tøys. Behøver ikke koste mye eller bli komplisert å feks. ta med seg en engangsgrill ned til et vann - medbrakt mat og drikke.

Om vinteren kan man treffes og lage engler i snøen, ake eller lage snømann og ta med kakao på termos og hjemmebakte boller. Ikke verre enn det. Bare fantasien setter grenser, som man vet.

Man behøver ikke gå på dyr og fancy restaurant.

Skrevet
For noe tøys. Behøver ikke koste mye eller bli komplisert å feks. ta med seg en engangsgrill ned til et vann - medbrakt mat og drikke.

Om vinteren kan man treffes og lage engler i snøen, ake eller lage snømann og ta med kakao på termos og hjemmebakte boller. Ikke verre enn det. Bare fantasien setter grenser, som man vet.

Man behøver ikke gå på dyr og fancy restaurant.

Det avhenger helt av hva man egentlig mener med voksen alder.

Men når man passerer 30 år så blir mye annerledes enn tidligere for de fleste.

Skrevet

Det er fordi folk er pinglette som er nedgravd i si eiga komfortsone!

Skrevet
Så spør jeg deg, Kjetil S. Kunne du tenke deg å å treffe meg, vi kunne finne en rolig, hyggelig kafé for eksempel, og snakke om livet og døden, kjærligheten og leken og alt annet som faller oss inn. :)

:fnise: Dette blir spennende!

Gjest Eurodice
Skrevet
:fnise: Dette blir spennende!

Jeg lurer nå på det :fnise: . Jeg inviterte Kjetil S. den 10. Idag er det den 15. Ikke noe svar hittil, så jeg konkluderer med at det er null interesse fra hans side. Vanlig høflighet tilsier at man gir et svar :kjefte: Jeg får vel bare sitte hjemme og grine og slikke mine sår, da. Stakkars meg :ler: .

Skrevet
Det avhenger helt av hva man egentlig mener med voksen alder.

Men når man passerer 30 år så blir mye annerledes enn tidligere for de fleste.

KISS - Keep it simple stupid!

Trenger ikkje å gjere det meir avansert enn nødvendig. På første dates så skal jo man kort og presist vise at man er en fin person, og sjå om man har riktig connection

Skrevet
Jeg lurer nå på det :fnise: . Jeg inviterte Kjetil S. den 10. Idag er det den 15. Ikke noe svar hittil, så jeg konkluderer med at det er null interesse fra hans side. Vanlig høflighet tilsier at man gir et svar :kjefte: Jeg får vel bare sitte hjemme og grine og slikke mine sår, da. Stakkars meg :ler: .

Hva! Har han ikke svart deg engang! Makan... :nei:

Etter innleggene hans her på forumet å dømme er ikke sosiale spillergler akkurat spesialfeltet hans, så det er vel i grunn ikke så overaskenede... :fnise:

Gjest Gjest_ann_*
Skrevet

Og så klager mennene på at damene ikke tar initiativet, jaja.

Skrevet

Hei, Belladonna! :-))

Så ikke dette før akkurat nå, jeg!! :-))

Så klart kan vi ta en kopp kaffe et eller annet sted i sammen!!

Skulle da bare mangle, vet du! :-))

Vi blir helt sikkert enig om noe om du priver meg! :-)

-Som om dét skulle kunne ha vært grammatisk korrekt..!! ;-))

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Så romantisk :rødme:

Lykke til!

Skrevet
Så romantisk :rødme:

Lykke til!

Den store feilen man gjør når man vurderer å treffe noen er nettopp å tenke på det som romantisk, noe helt spesielt, en date, noe som virkelig har et potensiale til å kunne bli til noe.

Det rette er å møte et annet menneske for hva det er og for hva det er verdt, å kunne klatre litt på personlige egenskaper og kunnskap, å kunne lære noen å kjenne, for hvem de er og for hva de enn måtte inneha av personlige meninger, kanskje til og med å kunne få lære noe nytt.

Det å vurdere folk som et reinspikka kjæresteemne hvor absolutt alt må være helt politisk korrekt og fullstendig perfekt må være den helt verste måten å kunne møte et nytt og ukjent menneske på, spør du meg!

Skjenk opp kaffekoppen og la det stå til, vet du!!! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...