Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg begynte å se på one tree hill når de var "voksne" eller når det var gått 4-5 år. Ser det av og til på dagen nå på tv norge og jeg skjønner ingenting:P Har fått med meg at Nathan og Haley gifta seg? Men hva er greia etter dette? Hvorfor har hun reist bort:P Takker visst noen ivrige fans har lyst til å oppsummere meg, blir bare så nysgjerrig! hehe
Siiw Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det er et eeevig drama:p Hayle reiste på turne med chris? eller noe.. som nathan ikke liker.. men dem finner jo sammen igjen og få unge sammen, og lever lykkelig:P Jeg er dårlig på og forklare!! anbefaler og kjøpe dvd:P finnes nok brukt..: )
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Huff, jeg har ikke godt av å kjøpe den på dvd ikke i disse skoletider:P Men var de lykkelig gift før hun dro? Har fått inntrykk av at hun rømte fra han? hehe
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 De gifta seg når de var veldig unge og møtte motgang når hun fikk interesse fra denne Chris. Hun kyssa ham og lot seg sjarmere. Poenget med dette at hun dro hadde likevel ikke bare med Chris å gjøre, men at Nathen hadde litt motforestillinger med at hun skulle på turne og "realisere" seg selv på en måte. Poenget var vel egentlig at de var så unge og ikke visste helt hva de ville i livet sitt, slik at de begge ble usikkre på hverandre. Hun fant spenning i Chris og så ikke at han var mer opptatt av henne enn hennes tanelt. Nathen ble sur fordi han skjønnte agendaen til Chris med en gang, Heley ble sint for at Nathen ikke stolte på henne etc. etc. Drama, drama, drama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå