Gå til innhold

Strikke forsalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gått tom for ideer.. Noen som har forsalg til hva jeg kan strikke nå.. Ikke noe vanskelig, er ikke så flink.. Helst noe som går litt fort, har ikke så mye tålmodighet! :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er babyboom i venninnegjengen min om dagen, så jeg strikker ullsokker, babytepper og strikkejakker for harde livet :)

Små prosjekter som går fort.

Ullsokker kan man jo også strikke til voksne!

Ellers laget jeg tovede sitteunderlag til hele familien til jul. De var veldig populære.

Eller foretrekker du kanskje å strikke ting?

Skrevet

Ja, er litt babyboom her også :) Men har aldri strikket jakker og genserer.. Sjønner ikke helt det der med mønster :) Må kanskje ta en tur hjem til mamma, å lære meg :)

Takk for svar :)

Skrevet

strikk kjøkkenkluter. går fort :) 100% bomullsgarn funker best :)

Skrevet

Ja, har begynt på det nå :) Men hadde bare 50% bomull og 50%acryl.. får funke det :)

Skrevet
Ja, har begynt på det nå :) Men hadde bare 50% bomull og 50%acryl.. får funke det :)
joda, funker det, men ren bomull trekker bedre til seg vannet. var bare det :O) lykke til med strikkingen :O)
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Noen som har en enkel oppskrift på sokker? til voksne med små føtter hehe

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke oppskrift på sokker. Jeg strikker det bare på frihånd :) Men hvis du kan strikke hælen, og felleav til tåen, så kan du bare bruke fantasien her :)

Skrevet (endret)

Jeg er absolutt ikke flink til og strikke og har strikka min andre monsterbukse, dro den opp 3 ganger før jeg fikk det til, men så ble jeg fornøyd og :)

Den første ble helt fiasko :fnise:

Har bare strikka fast siden februrar og hater og følge oppskrifter, rett og slett fordi jeg må ha det inn med tskje :fnise:

Men fant en bra oppskrift på sokker. Eneste jeg ikke er fornøyd med er at tåfelling ikke blir bra. det blir så spist.

Bukser er egentlig veldig lett og strikke, også går det fort hvis du putter inn flere farger.

Har lyst til og prøve meg på den heldrakten her en dag :)

http://www.sandnesgarn.no/adminside%5Cbilder%5Chefter%5Cmandarinp_0506_4.jpg

Link: http://www.sandnesgarn.no/Hefte.aspx?hefteId=500175&mElement=grupper

Innlegget er endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
  • 4 uker senere...
Skrevet

Sjekk ut garnstudio.no, der er det mye fint, både til baby, dame og til huset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...