Gjest Dum Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er 20 år. Jeg har vært forelsket to ganger i mitt liv. Har kanskje vært seksuelt tiltrukket av rundt ti. Jeg er ikke så veldig sosial. Hvor vanlig er det å forelske seg så skjeldent? Jeg var 7 år når jeg forelsket meg første gang, det varte til jeg var ca 10 år. Den andre forelskelsen fikk jeg når jeg var 19 år. Er det sannsynlig at jeg alltid kommer til å forelske meg skjelden? Hittil har jeg forelsket meg i en person er tiåar, vil dette fortsette? Så jeg i løpet av livet bare kommer til å forelske meg 8-9 ganger?
tineline Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Alle er vel forskjellige på dette? Jeg blir heller ikke forelska så fryktelig ofte, men føler mer på at når jeg faktisk får de følelsene er det en person som blir ordentlig viktig for meg. Jeg har i voksen alder aldri vært overfladisk betatt (som jeg kan huske) - det er liksom enten-eller for meg.
leon85 Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Nå er jeg mann da, men jeg blir heller nesten aldri forelska. Og blir jeg det skjer det først etter at jeg har kjent jenta godt over laaang tid. Så du er ihvertfall ikke alene om å være sånn:-)
Gjest Dum Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Hmm... Interssant. Hvor gammel er du da? Og hvor mange ganger har du forelket deg? Har det blitt flere eller ferre forelskelser ettersom du har blitt eldre?
psawyer Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er også 20 og har bare vært forelsket en gang, i min samboer.
Cordelia Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Var forelsket flere ganger i tenåra og tidlig i tjueåra. Siste forelskelsen jeg hadde var jeg tjue. Det er ni år siden nå. Har tenkt på at ting ofte er ekstra intense akkurat i den alderen og at det liksom dabber av litt deretter. Samtidig så finnes det jo folk i vesentlig høyere alder som blir stormforelsket. Nå endte jeg nå aldri opp med de jeg var stormforelsket i heller, kanskje det er derfor jeg ikke helt tør la det skje nå...who knows... Nei, ikke blitt klok på hvordan den forelskelsen fungerer enda jeg heller... Endret 10. februar 2010 av Cordelia
Gjest Diane Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg kan bli betatt, men forelska... det tar tid... Jeg har vel vært dypt forelska fire ganger, og jeg fyller snart 22.
Gjest hege Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er 37, og har vært "sommerfugl"- forelsket tre ganger.
leon85 Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Hmm... Interssant. Hvor gammel er du da? Og hvor mange ganger har du forelket deg? Har det blitt flere eller ferre forelskelser ettersom du har blitt eldre? Jeg er 25. Det har definitivt blitt færre med tiden. Men så er jeg også ganske kravstor tror jeg. Det at jeg har vært 'lite forelsket i folk' har helt klart en sammenheng med at jeg har vært i få forhold, mao har jeg ikke gitt meg selv sjansen til å bli forelsket, om du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå