Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hei. Som emnet sier har min stebror på 14 år nettopp kommet fra Thailand til Norge. Jeg vil gjerne gi han noe som han kan ha bruk for, som en liten velkomstgave. Men jeg vet ikke hva jeg skal gi han. Har rett og slett ikke peiling. Derfor lurer jeg på om noen av dere har vært i samme situasjon før, eller kan gi meg noen forslag? Håper på mange svar. Dette er en stor omveltning fra min såkalte normale hverdag, da jeg ikke visste at han skulle komme før igår. Og han kom idag, derfor må jeg ta dette på sparke... På forhånd tusen takk for alle svar
einna Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 hvilke språk snakker han? Hva med en lommeordbok slik at han kan gjøre seg litt lettere forstått? Evt. en lue, kaldt i Norge
Gjest hola Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Hva med en Ninetendo DS? Eller en playstaion? Jeg tror alle gutter på den alderen blir glad for det. HVis du har råd til en slik gave da hehe. Vet ikke hvor gammel du er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå