Gjest Glooming Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har vært på date med en gutt fra klassen. Det var jeg som tok iniativet. JEg synes det gikk bra og jeg er veldig forelsket. Hvordan skal jeg forholde meg til ham på skolen? Vi er opptat av skolearbeid og er litt sjernerte begge to. Vi pleier ikke snakke i timen eller pausene. Skal jeg snakke mer med ham eller oppføre meg som vanlig? Jeg vil ikke være masete, men heller ikke overlegen og overse ham :/ PS: jeg er 18 år
Gjest TS Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 22 har lest, ingen har svart Hvis tallet stiger til 25 og ingen har svart blir jeg sur
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 62 har lest, ingen svar. Da er du vel sur :gjeiper: Oppfør deg som vanlig men ta initiativ til å snakke med han i pausen(e) i blant (ikkje hver eineste pause hver eineste dag, det kan bli oppfattet som litt "masete").
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Mitt råd er å bli vennen hans. Ikke tenk på han som en du er kjempe forelsket i (det gjør hvertfall et jeg analyserer og spekulerer på ting som ikke har betydning). Jeg traff min kjæreste i 1 klasse på videregående, og vi har vært sammen i 4 år nå. Vi jobbet med matte, kjemi og elektro ilag. Det er en koselig måte å få være litt sammen, samtidig som dere samarbeider om å få unnagjort noen oppgaver. Ta det litt etter litt. Når dere blir bedre kjent og det er naturlig at dere er mye ilag, kan du jo hinte om at du trives veldig godt i hans selskap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå