Gå til innhold

Treggings?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og tittet på hm.com, og kom over en ny buksekategori; Treggings.

Flere av "treggingsene" så veldig behagelige ut, lavere i livet og med sømmer og (jukse-?)lommer, så jeg kjøper nok noen par til våren.

Det ser jo egentlig bare ut som leggings/tights, men ettersom de har fått en egen kategori er det vel noe som er annerledes ved dem. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det der lurer jeg også fælt på. For de så jo helt like ut som tights-buksene.. Hm, salgstriks? Eneste forskjellen jeg så var at de var breiere neders, men det kan jo ha vært meg som prøvde litt for hardt å finne en forskjell :ler:

Skrevet

Det er en slags blanding mellom bukse og leggings. Litt tynnere enn en bukse, men tykkere enn vanlig leggings.

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Jeg kjøpte et par treggings for et år siden på Topshop, det er mye nærmere bukse enn tights. De er ikke like smale nede som tights, og mye tykkere i stoffet. Mine treggings har i tillegg vanlig glidelås/knapp oppe, men er veldig stretchy i stoffet.

Skrevet

Heter det ikke jeggings, da? Eller er det bare tights som ser ut som jeans som heter det?

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet
Heter det ikke jeggings, da? Eller er det bare tights som ser ut som jeans som heter det?

Hvis man her britisk blir det jo trousers + leggings = treggings.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...