Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi ikke ha en samletråd om OL? :)

Fyr løs med diskusjon!

Hvor mange medaljer tar Norge? Hvilke utøvere kommer til å brillere og hvilke vil skuffe?

Hvilken/hvilke nasjon(er) tar flest medaljer ?

Hvilke øvelser følger du, hva er det absolutte høydepunktet?

Kommer det dopingavsløringer? Andre skandaler?

...And so on, and so forth...

:snø: :duskedame::kalle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kommer det dopingavsløringer? Andre skandaler?

Første dopingskandalen er et faktum.... 30 utøvere testet positivt allerede før lekene har startet!

Håper virkelig at ingen av dem er norske.

Jeg kommer til å se reprisen på åpningssermonien, og helt sikkert langrenn og skiskyting. Ellers blir det til at jeg kommer til å se litt innimellom når det passer seg slik. :)

Jeg liker å følge med, selv om jeg ikke er helt fanatisk.

Skrevet

Jeg synes det er "bra" at det kommer dopingavsløringer (forstå meg riktig her).

Ingen avsløringer tror jeg ikke betyr at ingen doper seg. Men bare det at de slipper unna.

Og avsløringene sier at WADA gjør noe riktig i kampen mot doping.

Ellers kommer jeg til å følge meg på øvelser med fart og "action", og slalåm/utfor er favoritter.

Håper Aksel finner storformen og gjør reint bord. Tror Bøkko blir den som "skuffer", og at alt styret rundt ham har tatt for mye av hans fokus.

Tror óg at Norge tar flest medaljer, eller i det minste havner i topp 3 (som vi pleier å gjøre?)

Gleder meg til åpningssermonien, håper på noe spektakulere grejer ;D

Skrevet

Hva er verdt å få med seg? Alle lekene hvor det er mulig å ta medalje?

Bor bra til tidssonemessig, men har ikke TV, så det krever litt planlegging.

Gjest Gjest_Jippi_*
Skrevet

Så braker det snart løs!

Noen som skal sitte oppe og se åpningsseremonien kl 03.00? :natti:

Skrevet

Det hadde vært utrolig å sett Petter Northug ta gull i alle øvelser han er med i! :)

Gjest Smaragd
Skrevet
Så braker det snart løs!

Lurer på å legge meg klokken 22, og stå oppigjen til å se den ja :)

Skal på jobb klokken 10, så kan jo sove litt etterpå også :fnise:

Skrevet
Så braker det snart løs!

No way! :)

Men jeg har det på opptak, så ser på det i morgen tidlig med litt frokost og te :)

Skrevet

På mandag, 19.30, da skal jeg se på! :jepp:

snowboard_by_Emoticlown_ist.gif

Skrevet

Dropper nok den i år. Regner med at man får sett deler av den i løpet av lørdags formiddag likevel:)

Skrevet
Hva er verdt å få med seg? Alle lekene hvor det er mulig å ta medalje?

Bor bra til tidssonemessig, men har ikke TV, så det krever litt planlegging.

http://www.nrksport.no/meisterskap/vancouver_2010/1.6989968 - der er en link som forklarer hvordan man kan se OL i utlandet rett på pcen ;)

Hopp er jo absolutt verdt å få med, og de fleste langrennsøvelsene! :)

Skrevet (endret)

Utrolig kjedelig at OL starter med både dødsfall og dopingavslørninger.

Men det blir spennende å se hva som skjer videre. Er litt redd for at lekene skal bli ødelagt av dårlig vær.

Jeg gleder meg mest til alpint, langrenn, skiskyting og hopp:) Kommer sikkert til å få med meg det meste, blir nok ikke mye sosialt liv her i gården de neste to ukene :fnise:

Og forresten; er egentlig det samme hvor mange medaljer Norge tar, så lenge det er flere enne svenskene! Hehe;)

Endret av Lexington
Skrevet
http://www.nrksport.no/meisterskap/vancouver_2010/1.6989968 - der er en link som forklarer hvordan man kan se OL i utlandet rett på pcen ;)

Hopp er jo absolutt verdt å få med, og de fleste langrennsøvelsene! :)

Jeg har jo faktisk ikke tenkt på at man kan se det på datamaskinen! :klaske:

Jeg bor i USA, så jeg får ikke sett det gjennom NRK. Men takk for link uansett, og takk for at du minte meg på at OL også kan sees på nettet! :)

Skrevet

Jeg kommer til å følge med på langrenn, hopp og skiskyting, siden det er det som interesserer meg mest. :jepp:

Har ventet på dette i 4 år nå og endelig er ventetiden over! :ler:

Jeg har ganske høye forventninger til Ole-Einar Bjørndalen, naturlig nok og jeg håper han gjentar sine tidligere mesterskapsuksesser og at dette blir et bedre OL enn i Torino.

Jeg må forøvrig si at tidsforskjellen til Canada og en sportsinteressert småbarnsmor går dårlig overens, regner med en forkludret døgnrytme i et par uker nå. :fnise:

Skrevet

Er det noen som vet hvor man kan se åpningsseremonien i reprise? Har forsøkt å sett på nrk sine nettsider, men finner ikke noe der.

Skrevet
Er det noen som vet hvor man kan se åpningsseremonien i reprise? Har forsøkt å sett på nrk sine nettsider, men finner ikke noe der.

Kl. 14.35 på NRK1.

Alpin er utsatt pga. været. Hadde gledet meg til den i kveld :trist:

Skrevet

Det viktigste er hockey. Gleder meg som en liten unge til første kamp som går natt til onsdag :) (01.30)

Skrevet

Utrolig sur den 4. plassen på 5000 meter, men i dag er det skiskyting, og jeg er overbevist om at det blir medalje! :tommel: Kombinert er jeg litt mer usikker på, men Magnus Moan på en god dag... hvorfor ikke!

Skrevet
Utrolig sur den 4. plassen på 5000 meter, men i dag er det skiskyting, og jeg er overbevist om at det blir medalje! :tommel: Kombinert er jeg litt mer usikker på, men Magnus Moan på en god dag... hvorfor ikke!

Jeg satser på en reprise av VM '09, med firedobbelt norsk i toppen!! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...