Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Går det ann å være forelsket i to stykker på én gang? Hvis det er det: hvordan er det mulig? Hvordan føles det?
Gjest Bonden Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Eg veit ikkje. Det har aldri hendt meg
LykkeLotta Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Betatt av mange - forelsket i bare en. Du blander ikke følelsene litt da?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor skulle det ikke gå an å bli forelsket i flere av gangen? Forelskelse er ikke annet enn kjemiske prosesser som er knyttet til tanken på et annet menneske. Det går fint an å bli forelsket i fiktive personer, eller personer du aldri har snakket med, og jeg ser ikke bortifra at om ting går riktig ille kan du bli forelsket i din egen bror eller søster. Kjærlighet er endorfiner, adrenalin, oxytocin og dopamin, ikke noe annet
~white lady~ Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Ja, jeg har vært det. Flere ganger. Og gjerne flere enn to også Men var vel helst i tenårene det da... Hvordan det føles? Det gikk vel litt opp og ned, den ene dagen favoriserte jeg den ene, neste dag hadde jeg kanskje den andre i tankene mye oftere.
Stillest vann Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har aldri vært det. Og akkurat nå for tiden, når jeg er hodestups forelsket, er det helt utenkelig. Men folk er jo forskjellige.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg er det Og jeg kjenner flere i polymoryforhold, og de definitivt demonstrerer at det går an å være hodestups forelsket og tett bundet opp til flere personer på en gang.
Ella_Grey Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Jeg vil jo egentlig si at hvis du er forelsket i flere, så er du egentlig ikke forelsket i noen. Er enig med LykkeLotta, du er ikke bare betatt?
Gjest brutal_mann Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Spør noen om du kan være forelsket i flere så får du NEI til svar. Spør de samme menneskene om hvilket av sine barn de elsker...
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Det høres iallfall spennende ut... Jeg er ikke forelsket i noen, så jeg er misunnelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå