Gå til innhold

Forelsket i to

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LilleMeg_*
Skrevet

Går det ann å være forelsket i to stykker på én gang?

Hvis det er det: hvordan er det mulig? Hvordan føles det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betatt av mange - forelsket i bare en.

Du blander ikke følelsene litt da?

Skrevet

Hvorfor skulle det ikke gå an å bli forelsket i flere av gangen? Forelskelse er ikke annet enn kjemiske prosesser som er knyttet til tanken på et annet menneske.

Det går fint an å bli forelsket i fiktive personer, eller personer du aldri har snakket med, og jeg ser ikke bortifra at om ting går riktig ille kan du bli forelsket i din egen bror eller søster.

Kjærlighet er endorfiner, adrenalin, oxytocin og dopamin, ikke noe annet :)

Skrevet

Ja, jeg har vært det. Flere ganger. Og gjerne flere enn to også ;)

Men var vel helst i tenårene det da...

Hvordan det føles? Det gikk vel litt opp og ned, den ene dagen favoriserte jeg den ene, neste dag hadde jeg kanskje den andre i tankene mye oftere.

Skrevet

Jeg har aldri vært det. Og akkurat nå for tiden, når jeg er hodestups forelsket, er det helt utenkelig. Men folk er jo forskjellige.

Skrevet

Jeg er det :)

Og jeg kjenner flere i polymoryforhold, og de definitivt demonstrerer at det går an å være hodestups forelsket og tett bundet opp til flere personer på en gang.

Skrevet

Jeg vil jo egentlig si at hvis du er forelsket i flere, så er du egentlig ikke forelsket i noen.

Er enig med LykkeLotta, du er ikke bare betatt?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Spør noen om du kan være forelsket i flere så får du NEI til svar. Spør de samme menneskene om hvilket av sine barn de elsker...

Skrevet

Det høres iallfall spennende ut... Jeg er ikke forelsket i noen, så jeg er misunnelig! :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...