pivo Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg jobber turnus og har nå blitt bedt om å gå på jobb på F1 dagen jeg har før helg. Noen som vet om jeg har krav på en ekstra fridag hvis jeg jobber? Eller ekstra betalt? Var ikke så mange svar å få av leder nemlig..
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Tror nok du har krav på 100 % tillegg
Pupsilure Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har jobbet F1 og F2 mange ganger uten å få noe ekstra for det. Men vet ikke om det er riktig. Har opplevd å bli snytt for lønn vi har krav på i andre sammenhenger på denne arbeidsplasser så....
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Vær klar over at de fleste arbeidsgivere vil prøve å lure sine ansatte for lønn de har krav på. Dette er noe du må passe på selv, men du har kun krav på 100% tillegg på en F2 dag om du jobber i 100% stilling i utgangspunktet. På en F1 dag derimot har du uansett krav på 100% tillegg siden det er din ukefridag.
pivo Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Aha, takk for svar Får se om arbeidsgiver er like glad for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå