maligima Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Heihei.. Er ny på forumet her.. Ser det er noen innlegg om scrapping her så tenkte lage en ny link:) Begynte selv bare for 1 mnd tid siden og synes det er kjempegøy Bytter stempeltrykk med venninner-noe som er kjempesmart-vis noen vil bytte bare si ifra!! Ellers bestiller jeg litt fra nett og lager litt selv! Håper noen andre me scrappingerfaring kan komme med tips og kansje vi kan holde kontakt,evt treffes!!Hadde vært kjekt! Klem fra Lill Innlegget er endret iht KGs regler. Bond, mod Endret 10. februar 2010 av Bond
Mir Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Jeg scrapper når jeg har tid =) jeg vet at supramundane her inne er utrolig flink til å scrappe, kanskje du allerede har sett kortene hun har laget ? Scrapping.no er et eget forum også der mange scrappere er! Der kan du få masse tips og inspirasjon! Nå så jeg på bloggen din, og du er jo også kjempeflink! Mye fint der! jeg er langt ifra så flink... : )
Gjest Også hekta Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 JAAAAA! Jeg er scrappe-hekta! Og dette er en super hobby. Men dyrt.. Huff og huff. Handler stort sett på papirloftet, det er så utrolig mue fristende der og nå som det kommer så mye nytt lider lommeboken min. Har også vært i usa i høst og handlet litt der. Dette er så gøy og jeg bruker ikke penger på så mye annet så enn så jeg bare koooooser jeg meg hver gang scrappepakkene kommer. Kos deg med scrappinga du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå