Gå til innhold

homsebryllup

Gjest gjest_forlover

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_forlover
Skrevet

Vet ikke helt om dette er rette stedet å spørre, men saken er at jeg skal være forlover for en god venn som er homse. Jeg har aldri vært i homsebryllup før, og kjenner få av vennene hans (vi er barndomsvenner fra stedet der vi vokste opp). Han har blant annet bedt meg om å fikse corsager (den er grei) og dokurver (den er ikke så grei). Siden han har liten kontakt med familie etc. hjemmefra (lei og lang historie) blir det mest "byvenner" og folk fra homse,iljøet i dette bryllupet.

Så spørsmålet er: Hva skal jeg putte i disse dokurvene? Jeg har søkt og funnet noen tråder her, men de er jo bare spammet ned med tull. ;) Venninna mi tuller med at jeg i alle fall bør ha masse morsomme kondomer der, men er ikke det litt over the topp og fordomsfullt? Eller er jeg naiv?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Tja... Nå er ikke jeg spesielt bevandret i miljøer hvor dokurver er vanlige, men jeg ville nok si at du ihvertfall bør legge inn følgende:

-Paracet elller ibux

-Kleenex

-Antibac

-Håndkrem

-Neglefil

-Blank neglelakk (til strømpebukser som revner)

-Nål og tråd.

(Og jeg tør vedde på at denne tråden kommer til å bli spammet ned...)

Skrevet

Kan du ikke spørre han du er forlover for, hva han syns/forventer skal være i en dokurv? så kan du jo bruke de forslagene å spinne videre på,i forhold til om de skal være "seriøse" eller "tullete" og evt, fylle på med andre smarte ting, som feks de foreslått over her.

Skrevet

Felles for både kvinner og menn:

paracet /ibux

gnagsårplaster /plaster

cleenex

neglefil

saks

nål og tråd

sikkerhetsnåler

Skrevet

Ikke er jeg bevandret når det gjelder do-kurver, men hva med å også legge i mintpastiller e.l? (ikke tyggegummi)

Ellers høres det veldig fornuftig ut det som er nevnt her.

Skrevet

Skader jo ikke å slenge oppi noen kondomer og.

Eller, med mindre de ligger sammen med nål og tråd, da kan det hende du må fikse dokurver i et par barnedåper neste år :P

Skrevet
Skader jo ikke å slenge oppi noen kondomer og.

Eller, med mindre de ligger sammen med nål og tråd, da kan det hende du må fikse dokurver i et par barnedåper neste år :P

Vel, nå er det et homsebryllup det er snakk om, så kondomene er vel men om prevensjon mot annet en uønskede graviditeter... :fnise:

Beklager, kunne ikke dy meg :skratte:

Skrevet

Hva er morsomt med kondomer?

Kanskje legge i ballonger både på herre og kvinnedassen? Eller kondomer på damenes side og ballonger de kan blåse opp på det andre toalettet?

Eller både ballonger og kondomer, men bare graviditetstester på kvinnedoen?

Hva pokkern tror dere?

Get a life.

Hva gjør dere på et bryllupsforum hvis det ikke er for å drømme om den fine mr. perfekt?

Barnslig...

Skrevet
i forhold til om de skal være "seriøse" eller "tullete"

Finn ut om de vil ha seriøse eller tullete dokurver..... Så er det bare å ta den helt ut den ene eller andre veien.....

(Jeg skal også ha dokurver. Må innrømme at jeg hadde blitt superfornærmet om det bare var kondomer og annet "Kondomeriet-materiell" i kurvene "mine". Men det er meg og mitt... Er det mennesker med humor og snært; hvorfor ikke? :jepp: )

For å understreke meg selv og MillaMilla: Spør hva de ønsker!

Gjest TS gjest_forlover
Skrevet

Brudgommen ønsker ikke å bli plaget med slike jordiske ting, det er derfor han har satt bort jobben. ;) Så da virker det litt teit å mase. Men takk for tipset om en litt humoristisk snert, det er en nokså skrullete gjeng dette her, så jeg tror kanskje en litt tullete og småglamorøs vri vil treffe?

Skrevet

Homser er veldig opptatt av diloder, bare et tips...

Skrevet
Ikke er jeg bevandret når det gjelder do-kurver, men hva med å også legge i mintpastiller e.l? (ikke tyggegummi)

Ellers høres det veldig fornuftig ut det som er nevnt her.

Mintpastiller? Pass på at det ikke blir misforstått. ;)

Skrevet

Jeg vil også gjerne tipse om hårspray og hårnåler, før diskusjonen tar helt av her :fnise:

Skrevet
Hva er morsomt med kondomer?

Kanskje legge i ballonger både på herre og kvinnedassen? Eller kondomer på damenes side og ballonger de kan blåse opp på det andre toalettet?

Eller både ballonger og kondomer, men bare graviditetstester på kvinnedoen?

Hva pokkern tror dere?

Get a life.

Hva gjør dere på et bryllupsforum hvis det ikke er for å drømme om den fine mr. perfekt?

Barnslig...

Ja Gud forby om man skulle finne noe her inne morsomt fra tid til annen. :nei:

Humor? Fysjom for en uting. :ironi:

:ler:

Som de andre her sier, ville jeg spurt brudgommen du er forlover for om hva de hadde tenkt å ha i kurven, evt. hva de IKKE vil ha.

Skrevet
Ja Gud forby om man skulle finne noe her inne morsomt fra tid til annen. :nei:

Humor? Fysjom for en uting. :ironi:

:ler:

Som de andre her sier, ville jeg spurt brudgommen du er forlover for om hva de hadde tenkt å ha i kurven, evt. hva de IKKE vil ha.

Men, jeg har svart som gjest i denne tråden og ts spør. Tror det er første gang de gifter seg så å spørre brugommen er vel smart???

Er det vanlig med kondomer i alle bryllup?

Hvis det er vanlig, så ok. (single damer har sånt i veska see)

Ts spør om råd og har vel ikke laget en lattermixtråd?

Jeg skal i et bryllup der to menn skal gifte seg om ikke lenge, synes det er helt ok, men jeg har ikke ansvar for dokurver og vet ikke om det er dokurver der.

Spørsmålet var hva som bør være med i en dokurv.

Hva er morsomme dokurver i et hetro bryllup? Da kan man kanskje sammenligne.

Jeg kan komme med mye hvis noen spør hva som kan være morsomt i en dokurv. Helst skulle jeg stått ansvarlig for det hele. :)

Ett alternativ til dokurver er å ha de tingene det blir behov for på kjøkkenet. Da tenker jeg på synål, plaster, paracet m.m.

• 2 uker senere...
Skrevet
Vel, nå er det et homsebryllup det er snakk om, så kondomene er vel men om prevensjon mot annet en uønskede graviditeter... :fnise:

Beklager, kunne ikke dy meg :skratte:

Joda, men alle gjestene er neppe homofile.

Men dokurver burde vel inneholde for det meste ting man trenger, som sikkerthetsnåler, nål+tråd, plaster, klar neglelakk(på damedoen, til å fikse hull i strømper), våtservietter, og annet praktisk. Men noe morsomt kan man jo også ha oppi, bare ikke det er en kurv full av bare tull og tøys ingen trenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...