Gå til innhold

kollega som vil mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg en en 26 år gammel jente, jobber som lærer på en skole. For 2 mnd siden begynte det en ny mann på jobb. Vi kom fort i samtale, og det føltes som om vi hadde vært venner i 100 år. Siden han begynte, har vi sittet rundt samme bord i pausene, men da med andre kollegaer til stede. Ellers slår vi av en prat om vi møtes i gangene, eller etter arbeidsdagen.Jeg synes denne mannen er utrolig morsom, undeholdende, smart og en skikkelig gøyal kompis. Men ikke noe MER enn det. I det siste har jeg følt at han flørter veldig mye. Han gir meg komplimenter, eller sitter og studerer meg. Dessuten erter han meg hele tiden, for å liksom gjøre meg sur...HM..Jeg har absolutt ikke gitt NOE inntrykk av at jeg liker ham som noe annet enn en venn, eller kollega. Men såklart er jeg hyggelig og pratsom. Nå har denne mannen spurt om mitt mobilnummer, og han lurer alltid på hvilke planer jeg har for helgen. Dessuten forteller han om at han elsker å lage mat, og at han måååå lage middag til meg en dag,...

Jeg er ikke interessert i noe forhold med denne mannen. Er ikke tiltrukket på DEN måten. Hvordan forklarer jeg ham dette, uten at det ødelegger vårt forhold som gode, imøtekommende kollegaer? Er utolig usikker på hvordan man forholder seg til slike ting.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...