Gå til innhold

Har noen vært på Sunwing Resort Makrigialos, Kreta?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjeste_Lars
Skrevet

Jeg har noen spm.

Hvordan er hotelldel Apollon (slitt)?

Vi har bestilt rom der med utsikt over havet.

Er det mulig å surfe på internett med egen bærbar pc som en tar med (wifi_trådløst / kabel)? I så fall husker du hvor mye det koster ibruk.

Hvordan er trim/fitness -rommet som ligger i hotelldel Zeus?

Finnes det vekter der (benkpress/chinsstativ)? Hvordan er rommet utstyrt (da tenker jeg på styrketrening)?

Håper noen har vært der og kan tenke seg å bruke litt tid på å svare :-)

Jeg har søkt masse på nettet og ikke funnet svar på disse spm.

Hilsen familie på fire som skal dit i juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan er hotelldel Apollon (slitt)?

Vi har bestilt rom der med utsikt over havet.

Er det mulig å surfe på internett med egen bærbar pc som en tar med (wifi_trådløst / kabel)? I så fall husker du hvor mye det koster ibruk.

Hvordan er trim/fitness -rommet som ligger i hotelldel Zeus?

Finnes det vekter der (benkpress/chinsstativ)? Hvordan er rommet utstyrt (da tenker jeg på styrketrening)?

1. Jeg vet ikke hvordan rommene var på Apollon, for vi sov på leilighetene som lå ved Zeus. Men fellesarealene var ganske fine

2. Jeg vet dessverre ikke om muligheter for å surfe på nettet på egen PC, for jeg benyttet meg av hotellets.

3. Vil ikke beskrive fitnessrommet som et styrkerom. Det er heller et stort rom der man kan ha gruppetrening. Gruppetreningen var jeg kjempefornøyd med, og de hadde egne timer der man trente hele kroppen med vektstenger og manulle vekter.

Håper dette hjalp :)

Skrevet

Mange takk :-)

Egentlig lurte jeg mest på om det var mulig å fortsette med styrketrening på det fitnessrommet. Jeg kommer nok til å stille på den treningen. Det hjalp litt at de hadde vektstenger :-)

Jeg deler nemlig treningen i 2:

1. Draøvelser (kroppsheving, nedtrekk, roing, bicepscurl) og bein.

2. Trykkeøvelser (benkpress (flat og skrå), Franskpress og tricepspress) og bein.

Da kommer en et stykke med stenger/manualer og hvis det er noe å løfte seg opp i så har en jo kroppsheving. Det ser ut til å være mulig med gåturer i bakkene bak hotellet.

>3. Vil ikke beskrive fitnessrommet som et styrkerom. Det er heller >et stort rom der man kan ha gruppetrening. Gruppetreningen var jeg >kjempefornøyd med, og de hadde egne timer der man trente hele >kroppen med vektstenger og manulle vekter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...