Gjest Gjest_qwerty_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Er så lei av gebyrene i banken min. Foretok et enkelt kjøp på feelunique.com her om dagen (til ca kr 100,-) og banken tok 300,- i gebyr for det. Jeg betaler i tillegg ca. 200,- i måneden i gebyr for helt vanlig bruk av visakortet mitt (debetkort), og 300,- i årsgebyr. Vurderer sterkt å skifte bank når det gjelder brukskonto, men hvilken? Skandiabanken?
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Hei! Det høres ut som ren galskap. Bytt bank! Kan anbefale Skandiabanken, har brukt den i 3-4 år nå. Koster 250 kr i året for å ha Visa-kort, ingen gebyrer utover det, verken for minibank, betale med kort, handle på nett osv. Internettsiden er også veldig oversiktelig, man kan lage flere underkontoer som f.eks sparing, opprette BSU, opprette fondssparing ++. De har også SMS-bank, så man kan sjekke saldo, overføre penger osv fra mobilen. Dersom du vil knytte kredittkort til brukskontoen koster det deg ingenting om du kun legger til kontokreditt på debetkortet, men 50 kr i året dersom du velger å ha separat kredittkort. Det er også veldig lett å bytte til Skandiabanken; man kan hente penger fra gamle kontoer og sånn veldig enkelt og greit, og det er mulig å overføre avtalegiroer også, om jeg husker riktig. Det går også fort å komme i gang, man får kort og aktiveringskoder osv veldig raskt; får innloggingsinformasjon som rekommandert sending, også får man selve kortet i posten, etter at du har logget inn i nettbanken en gang og bestilt kort. Lykke til med bankbytte
aluminium Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Hvilken bank har TS i dag da? Kunne vært interessant å vite det også... Jeg har forøvrig Nordea som har Check-In for kunder mellom 18-28 som gir veldig mange fordeler med tanke på gebyrer.
leirbål Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Skandiabanken er genial. Ingen gebyrer, topp service, og kundesuport er tilgjengelig langt utenom vanlie åpningstid. Jeg har vært strålende fornøyd i mange år nå. Så bytt gjerne til dem.
Gjest Gjest_qwerty_* Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Bruker i dag en lokalbank, samme bank jeg har bruk i en årrekke. Takk for tips! Har allerede opprettet konto hos Skandiabanken!
Gjest Amarena Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Skandiabanken anbefales av meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå