Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bruker ylang-ylang oljen fra Decleor sammen med et fullt hudpleieprogram fra samme serie. Det jeg lurer på er om dere bruker oljen både morgen og kveld, eller bare en av gangene? Har ikke funnet noe klart svar på det noe sted, så inntil videre bruker jeg den under både dagkrem og nightbalm.

Er det forresten bare meg som synes den lille oljeflasken er helt håpløs å få riktig mengde utav? Hvordan gjør dere det? Og hvor mye olje bruker dere hver gang?

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker den morgen og kveld :)

Har ikke den standardflasken, så aner ikke hvordan den er i forhold til å få ut riktig mengde. Bruker to dråper ca, det er nok for meg.

Edit: fant

filmen på youtube, kanskje den kan hjelpe deg. Endret av Aryia
Skrevet

Hvis du bruker ylang ylang-nattkremen, skal det være unødvendig med ylang ylang-oljen under, har jeg blitt fortalt av en hudpleier. At nattkremen inneholder det samme som oljen, og at det da blir dobbelt opp hvis man bruker begge. Litt bortkastet mao. Om du bruker en annen krem om kvelden, blir jo saken en annen.

Skrevet

Jeg tror også det blir dobbelt av det samme med både essens (olje) og balm samtidig.

Skrevet

Enig i at det er umulig å få riktig mengde ut av den lille flaska! Nå har jeg kjøpt oljen i salonsize på strawberrynet fordi den flasken kommer med pumpe som gjør at man får den perfekte mengde hver gang!

Skrevet

Jeg bruker den bare på kvelden, men du kan bruke den både morgen og kveld om du vil. Synes det går fint med den flasken jeg, bruker to dråper.

Skrevet

Tusen takk for gode svar dere :) Bruker ylang-ylang nightbalm også ja, så tror jeg skal begrense bruken av oljen til morgenen fra nå av, vil jo ikke sløse med deilige produkter, når det bare blir smør på flesk uansett.

Nå har jeg nettopp fått ny flaske da, men jeg kan si så mye som at; neste gang blir det salongflasken med pumpe. Hihi!

Skrevet

Jeg bruker også essence fra Decleor. Jeg holder pekefingeren over hullet i flasken, snur den opp ned, tar dråpen med serum i håndflaten - gjenta to ganger. Deretter gnir jeg hendene sammen slik at serumet "spres" i hendene og drar hendene over ansiktet for å påføre serumet. Dette fungerer utmerket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...