Gjest Gjest_mother_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Barnet mitt er syv år gammelt og har mange talenter og interesser samt masse energi. Fortiden går det på to ulike aktiviteter samt skiskolen på sfo. H*n ønsker dessuten å lære seg flere instrumenter og flere typer sport. Men dette er helt umulig å gjennomføre både i forhold til min og h*s tid, muligheter å hente og levere samt utgiftene. Hva gjør man slike tilfeller? Hva gjøre andre i samme situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Kjenner meg igjen. Kan barnet få en prøvetime innen noen av interessene og så få velge etterpå? For velge må de.
Gjest ts Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Tenkte på det jeg også. Først finne ut hvilke interesser er størst, så velge. På en måte synes jeg det er litt trist, hvis h*n må si hadet til det ene el andre, men jeg ønsker jo heller ikke at h*n skal få en super travel hverdag. Blir travelt nok senere i livet...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Det går bra å velge noe annet senere, men ikke la barnet bytte for ofte og helst ikke midt i skoleåret.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Når det gjelder instrumenter, så går det kanskje an å kjøpe noen billige varianter til å ha hjemme? Så kan barnet utforske selv når det har tid og lyst. Husker med glede mitt lille elektriske piano, gitar, trekkspill osv. som lot meg utforske min egen musikalitet og interesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå