Gjest Gjest_martina_* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 ja, som tittelen sier; hvilken håndsåpe bruker dere? jeg liker godt såper som lukter frukt/bær og kunne godt tenke meg noen tips =) selv bruker jeg for tiden palmolive med eple, men leste at palmolive tester på dyr, så skal ikke kjøpe den mer.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Vi kjøper billig-håndsåpe; Landlord, X-tra, First Price, og kun fordi den er billigst. Men jeg er ikke en sånn som kjøper shampoo fra disse merkene altså
silverdoe Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Eg elsker Dove! Ellers så kjøper eg gjerne First Price (den kvite, ikkje den gule), for eg syns den også lukter godt Eg går etter lukta ja..
Gyda Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Palmolive - fordi den er forholdsvis billig og på pumpeflaske. Kjøper på Europris - der er den billigere enn på vanlig butikk. Har FirstPrice på kjøkkenet.
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2010 #6 Skrevet 13. februar 2010 Har ei håndsåpepumpe som eg fyller på. Sist var det Palmolive lilla dusjsåpe med lavendellukt eg helte på...Syns ofte billige dusjsåper luktar ganske godt!
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 14. februar 2010 #7 Skrevet 14. februar 2010 Jeg har pumpeflasker som jeg fyller på både på kjøkken, vaskerom, gjestetoalett og bad .. og bruker konsekvent First Prise-refillposer. Billige og gode - lukter akkurat passe.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2010 #8 Skrevet 14. februar 2010 Jeg bruker håndsåpen fra Green People. Ikke akkurat billig, men bra for helsa og miljøet.
starie Skrevet 16. februar 2010 #9 Skrevet 16. februar 2010 Jeg vasker hendene ofte og reagerer veldig fort på såpe. Tåler ingen av billigmerkene og tåler heller ikke Lano, Dove og Palmolive. For tiden bruker jeg Dermica fra apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2010 #10 Skrevet 16. februar 2010 Jeg blir veldig fort tørr på hendene og bruker derfor en deilig såpe på en pen pumpeflaske som inneholder oliven og sitron. Jeg kjøper den enten på Oliviers & Co eller L'Occitane. Den koster 70,- kroner flaska, men jeg synes den er verdt det. Mange av gjestene mine synes den er helt fantastisk og de kjenner at de ikke blir tørre på hendene av å bruke den, som man ofte blir av å bruke vanlige såper. Den verste vanlige håndsåpen for meg er Lano - den er overhodet ikke mild... Jeg kan bruke Palmolive til nød, men ikke i lengden. Sånn industrihåndsåpe som fins på alle arbeidsplasser er helt grusom, og jeg kan ikke godt ta med meg min egen såpe hver gang jeg skal på do på jobb... Så der er det verre.
Bentix Skrevet 16. februar 2010 #11 Skrevet 16. februar 2010 (endret) Bruker Dove, den grønne den lukter veldig godt og hendene tørker ikke ut Endret 16. februar 2010 av Bentix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå