Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hei:) Prøver å søke litt gode råd her inne:) Sønnen min er 19 mnd, og en veldig blid, aktiv gutt og frisk gutt:) Med aktiv mener jeg at han er høyt og lavt, finner alt, leker med stikk kontakter ( som er barnesikret), trykker på alle knapper, får opp dører klatrer opp på alt osv osv.. Han kan ikke være alene.. Inntil nå har legging gått bra. Men inntil noen dager siden klarte han å klatre ut av senga si.. Å når han oppdaget at han klarte det, ble han så lykkelig at det gjorde han om og om, og om igjen:) Nå får vi han ikke til å holdes i senga når han skal legges... inntil nylig har vi lagt han alt fra 18-19.30, kommet ann på hvor trett han var. Men i går sovnet han ikke før 22.30. Han sover på rom med oss, og jeg har siden den dagen han klatret ut har jeg "lagt meg" samtidig som han. Men han skal bare klatre ut, så jeg blir nødt å legge han gang på gang på gang.. Å han syns bare det blir morsommere for hver gang. (fordi han blir overtrett til slutt..)Å når jeg trur han er sovnet sniker jeg meg ut, og etter en liten stund kommer han snikende ut igjen. Vi vet ikke vår arme råd, uansett hva vi gjør så klatrer han ut, og springer inn i stua å skal leke, så blid og fornøyd. Han gir seg ikke lett, å lurer oss med at han har sovnet.. så snart vi da går ut døra, hopper han opp. Føler ikke vi kan stenge døra til soverommet heller, er redd han skal bli redd da, eller at han skal gjøre noe så han slår seg ( har jo kommode der inne som han liker å klatre på, og et klesskap og sånn.) Trur jo at det her bare e for en periode, men vet ikke helt hvordan vi går fram nå.. Tenker på å kjøpe vanlig seng til han.. Noen som har hatt det som oss? Hva kan vi gjøre? Mvh :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå