Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 For et par år siden tok vi til oss en 6 mnd gammel terrier-mix, importert fra Irland og som videre hadde bodd et par måneder på en gård i norge uten å ha fått særlig stimuli (forstod vi). Vi gjorde så godt vi kunne med hunden, men den ble til slutt for vanskelig for oss og måtte omplasseres (samt at all tid vi brukte på hunden gikk utover barna). Familien han kom til var et par i 50-åra som ikke hadde barn. De var godt vant med terrier, og gledet seg til å gå i gang med oppdragelsen. Vi har hatt god kontakt hele veien, og har skjønt på dem at de har hatt litt å stri med men at de var ved godt mot. De er ikke særlig flinke til å svare på sms, men jeg har bl.a. sendt sms når hunden har hatt bursdag osv. Vel… Natt til søndag drømte jeg om hunden. En fin drøm, hvor hunden stod på utsiden av døra vår og var særs bedagelig, harmonisk og lett å ha med å gjøre. Dagen etter får jeg brev i posten fra paret som overtok bikkja; de hadde ikke fått tak i meg på mail. Vel… de skrev at hunden ble avlivet juni i fjor etter å ha bitt 2 mennesker til blods samt vist voldsomme aggressive tendenser også ellers. De var kjempedeprimerte og hadde ikke orket snakke særlig mye om det. Sitter her i dag med en rar følelse av at hunden kom til meg i drømme for å fortelle at han nå har det bra. Kjempelei meg, samtidig som jeg sitter igjen med en sterk tro på at alt nå er vel. Snodige greier. Pleier ikke tro på slikt. Måtte bare få det ut.
Gjest Marlo Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Tja, kan jo hende at du har sanndrømt. Eneste måten å få vite det på er vel å ta kontakt med disse menneskene. Har hatt en del lignende drømmer selv, oftest gjelder det dyr eller barn - sjeldent jeg sanndrømmer om voksne.
Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Tja, kan jo hende at du har sanndrømt. Eneste måten å få vite det på er vel å ta kontakt med disse menneskene. Har hatt en del lignende drømmer selv, oftest gjelder det dyr eller barn - sjeldent jeg sanndrømmer om voksne. Så dum jeg er. Ser at jeg har forklart meg helt feil... Jeg drømte at hunden kom på besøk til meg. At den var harmonisk og snill som få. Denne drømmen hadde jeg på søndag. I går så fikk jeg, fysisk, et brev fra dem som sa at de måtte avlive hunden i juni i fjor.
Gjest Marlo Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jaha, så du drømte ikke at du fikk brevet altså
Gjest Sobril Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jaha, så du drømte ikke at du fikk brevet altså Nei, det fikk jeg (dessverre) - men at brevet og drømmen om min "eks-hund" kom så tett innpå hverandre. Og at han da kom til meg og var harmonisk og rolig. Syntes det var rart. Har ikke snakket med folka på kjempelenge.
Miss Puddel Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Det der har jeg oplevd også, med to omplasseringshunder. Den ene kom til meg for å si at han hadde det bra nå, han ga beskjed om at han hadde det bra. Den andre døde av alderdom og kom til meg i drømme da han døde... Ganske koselig faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå