Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 litt bakgrunn... Har vært sammen med mannen min i 4 år. Vi hadde sex egentlig ganske ofte.Han har lagt på seg litt rundt magen, men er absolutt ikke tjukk. jeg har alltid vært litt fyldig men ikke tjukk;) men...I helga når jeg tok intisiativ til sex, bredde han dyna over seg og spurte om jeg kunne slå av lyset.jeg koste med han under dyna og vi hadde sex.tenkte ikke mere over det. men igår sa han at han ikke vil at lyset skal være på i det hele tatt, fordi han ikke føler seg vel.han ville ikke kle av seg foran meg før han la seg heller. Dette må jeg helt ærlig innrømme at jeg ikke skjønner mye av. Og jeg fikk beskjed om at jeg bare måtte respektere at sånn ble det fremover, Noen tanker rundt dette? kjenner egentlig at jeg tar det til meg at jeg ikke får se på den deilige mannen min:(
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Noen tanker rundt dette? kjenner egentlig at jeg tar det til meg at jeg ikke får se på den deilige mannen min:( Hva med å si akkurat dette?
Gjest Gjest_Tullball_* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Han bruker kvinnelist for å få deg til å si at han er tynn og vakker
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 hei igjen. jeg sier det jo til han hele tiden. Jeg er av den typen som sender sexy bilder når jeg er bortreist og alle fantasiene jeg har om han.Så plutselig dette med lyset. Skjønner ikke en dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå