Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når jeg skal innom facebook og redigere min profil kan jeg få se en forhåndsvisning av hvordan min profil ser ut for dem som ikke er mine venner. Det jeg ser der er at mine grupper og mine venner er tilgjengelig for alle. Nå har jeg vært innom personverninnstillinger og sett og sett etter hvordan jeg skal få fjernet dem i fra all off. visning, men finner det rett og slett ikke. Er det noen som kan hjelpe meg?

Da må jeg ha hele regla hvordan jeg gjør det, fordi nå har jeg vært innom personverninstillinger så mange ganger og finner ikke ut av det. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Du går inn på Brukerkonto, der får du opp flere alternativer, du går inn på Profilinformasjon. Det er det en hel side du kan redigere slik du vil den skal være. Du får opp flere alternativer i hver boks. Prøv det og se om du ikke får det til nå. Der kan du nemlig bestemme hvem så kan se hva hos deg. lykke til :-)

Skrevet

Fant du ut hvordan man kan skjule vennene for dem man ikke er venn med? har lett overalt!

Skrevet
Du går inn på Brukerkonto, der får du opp flere alternativer, du går inn på Profilinformasjon. Det er det en hel side du kan redigere slik du vil den skal være. Du får opp flere alternativer i hver boks. Prøv det og se om du ikke får det til nå. Der kan du nemlig bestemme hvem så kan se hva hos deg. lykke til :-)

Men hvor endrer jeg det her?? Blir helt sprø av dette. Noen som vet?

Skrevet

PÅ alle de alternativene har jeg merket av for "bare venner" men alivel vises mine venner og sider på min offentlig profil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...