Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har tidvis brukt Country Colours fra Schwartzkopf, og synes det blir fin farge. Men den dekker grå hår dårlig, og selv om det "bare" er enkelthår (dog et økende antall) skulle jeg gjerne skjult dem Er det noe hjemmefarging som fungerer bra ved dette behovet? Den naturlige hårfargen er også ganske kjedelig, særlig om vinteren, en type mellomblond tror jeg. Håret er tjukt og sunt. Jeg er egentlig ikke så glad i permanent hårfarge, men kan jo gi det en ny sjanse. Hvis jeg farger hos frisør, blir resultatet vesentlig bedre da, f eks hvis de bruker minicolour?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 L`oreal Excellence er en permanent hårfarge som dekker grå hår. Den holder bra, fargen falmer ikke og den sliter ikke veldig på håret. Jeg syntes denne er bortimot like bra som hårfarging hos frisøren. MEN; jeg er veldig nøye på å bare farge etterveksten. Dette gjør jeg ca en gang i mnd, lar den virke i håret i ca 40 minutter. En gang i blant, ved behov, tar jeg farge i resten av håret når det er ca 15 minuttter igjen. Evt tar jeg en glansvask innimellom i hele håret hvis jeg har lyst å friske opp litt. Kjøper gjerne glansvask fra look fantastic, bruker den fra wella som de har der. (den holder til flere ganger) Har farget håret selv før i tiden også, men da var jeg ikke så nøye med å kun ta i etterveksten, og jeg endte opp med skjoldete svart hår etter en tid. Men med fremgangsmåten nå er håret helt fint, sist jeg var hos frisøren fikk jeg faktisk skryt for både hårfarge og fargeresultat enda jeg tilsto at jeg drev med hjemmefarging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå