Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Amanda_*
Skrevet

Sikkert litt barsnlig og rotete forklart spørsmål, men vil gjerne høre deres mening..

Kjæresten har 30 års dag om to uker. Han har bedt en del venner som skal feire han. Jeg kjenner ingen av dem siden jeg bor i en annen by. Han har ei venninne som er/var forelsket i han, hun har en gang prøvd å få han fra meg, sendt han små gaver o.l.

Jeg synes ikke noe særlig om det selvfølgelig. Men han har gjort det klart at det ikke er noe fra hans side og de er fortsatt venner. Hun kommer på dagen hans, jeg har aldri møtt hun før så det blir litt ubehagelig synes jeg :(

Han har også invitert ei som han hadde en flørt med rett før han traff meg, litt ubehagelig det også. Men det går jo greit. Og det har jeg sagt til han også.

Men det som ikke er greit...for en stund siden ble det slutt/pause mellom oss, men vi bestemte oss ganske raskt for å prøve på nytt, begge to fikk kjenne på at vi ikke ville gå fra hverandre.

Vi hadde kontakt hele tiden i perioden det var slutt og han sendte meg en mms av han naken. Når noen sender mms kan man gå på detaljer og se hvem han har sendt mms`en til. Han hadde samtidig sendt bildet

til ei annen dame. Denne damen kommenterte mye på facebooken hans i den perioden det var slutt mellom oss. Hun er et nytt bekjentskap og hun har kjæreste.. (Alt en finner ut av facebook..huff) Jeg tror til og med at han ikke har truffet hun, for det kom fram fra en kommentar på facebook som hun skrev. Han var noe aktiv på en nett dating plass da vi hadde "pause" så han har sikkert "truffet" hun der. Mange i forhold som henger på slike plasser :(

Hvertfall..han har tydeligvis hatt en flørt med denne damen da det var slutt og nå han har invitert hun i 30 års dagen.Han sa navnet til meg, og jeg vet jo hvem det er..Det liker jeg IKKE. Hun er ikke en gammel venninne, hun er en ny bekjent som han har sendt naken bilder til og hatt en flørt med og kanskje han skal se hun for første gang i 30 års dagen.? Jeg har ikke fortalt han at jeg har sett at han sendte mms`en til hun, for vi var jo ikke sammen da..

Hva gjør jeg??? hva hadde dere følt? Dritt altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom han er så interesert i å være sammen med deg så er det enkelte ting man ikke gjør og man inviterer ikke fremmede damer som man sender nakenbilder til i bursdagen når man har dame.

Krev RESPET!

Gjest Gjest_tora_*
Skrevet

legg bort sjalusien din og gå i bursdagens hans med hevet hode.

Du kan ihvertfall ikke kontrollere han, og siden dere ikke engang bor ilag....

Skrevet

Har ikke noe godt råd å gi. Men det er opplagt at mange mennesker får vanskelige dilemma når de skaffer seg informasjon om noe de egentlig ikke hadde noe med (siden dette var i en periode dere ikke var sammen)og får dermed et stort forklaringsproblem. Hvordan skal du forklare at du ikke liker at denne kvinnen er gjest i selskapet hans? Kanskje du må velge mellom pest eller kolera - være ærlig på det du har snoket i eller svelge bekymringene og gå i selskapet?

Gjest Gjest_beate_*
Skrevet
Kanskje du må velge mellom pest eller kolera - være ærlig på det du har snoket i eller svelge bekymringene og gå i selskapet?

Det er ikke å snoke når man ser detaljer på en mms da! Jeg hadde heller ikke likt om min kjæreste inviterte tidligere flørter i en bursdag når han er i et forhold med meg. Hvorfor vil han ha dem der? Vil det ikke være ubehagelig for han å forholde seg til dem når du er der?

Si hva du mener, så kan han velge om han respekterer det eller likevel inviterer dem..

Skrevet

Ja jeg forstår heller ikke hvorfor han har invitert dem dit?? Skal han bevise noe med dette? Kanskje 30 års krisa har slått inn og han må vise at han enda har draget?

Personlig hadde jeg nok ikke akseptert det. Men vet du hva, look smashing den dagen. Vær så vakker du bare kan, og skru opp selvtilliten. Gå inn med hodet hevet og lat som ingenting.

Håper det går greit :klemmer:

Skrevet
Det er ikke å snoke når man ser detaljer på en mms da! Jeg hadde heller ikke likt om min kjæreste inviterte tidligere flørter i en bursdag når han er i et forhold med meg. Hvorfor vil han ha dem der? Vil det ikke være ubehagelig for han å forholde seg til dem når du er der?

Si hva du mener, så kan han velge om han respekterer det eller likevel inviterer dem..

Ok - jeg tok feil angående det å snoke. Da er det sikkert det beste å fortelle det som det er, og se hva det bringer med seg.

Skrevet

Og igjen lurer jeg på hva som skjer om du gjør det samme som ham?

Jeg har bare ikke tro på menn som driver på slik med å være "venninne" med diverse exer og denslags. Jeg tror på forskning som sier at 70% tenker på sex med en ex!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...