Gjest anitaen Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Heisann! Jeg er en 30 år gammel jente som studerer til å bli motedesigner. Akkurat nå så holder jeg på med en oppgave om damekåper. I den forbindelse så har jeg laget en uhøytidelig spørreundersøkelse om damekåper. Blir glad hvis du vil ta deg bryet med å svare på noen få spørsmål. Her kommer spørsmålene: 1. Liker du best rette kåper eller kåper som er store og vide? 2. Hvor lang bør en kåpe være synes du? 3. Hva slags kåper har du selv? 4. Bruker du kåper fordi de er deilige å ha på seg, eller fordi det er stilig med kåper? 5. Er det en spesiell kåpe du har lyst til å skaffe deg? 6. Når hadde du på deg en kåpe sist, og hva slags kåpe var det? 7. Hva synes du om boblekåperdunkåper? 8. Beskriv en deilig boblekåpedunkåpe som du har hatt på deg eller som du har sett? 9. Foretrekker du å ha lang kjoleskjørt eller bukser under en lang kåpe? 10. Liker du best kåper med knepping eller glidelås foran? 11. Hva slags innerfor synes du det skal være i en lang deilig vinterkåpe? 12. Beskriv den ultimate kåpen for deg? 13. Har du noen gang sett en guttmann i damekåpe? I så fall, hva slags kåpe hadde han på seg? 14. Har du en spesiell kåpefortelling? (Noe du har opplevd med kåpe på deg selv eller på andre? Hvis du ikke vil svare på alle spørsmålene, så er det helt i orden. Men fint hvis du kan sette tallet på spørsmålet foran svaret. Håper du kan hjelpe meg med dette. På forhånd tusen takk. Med vennlig hilsen Anita Det er desverre ikke tillatt å legge ut mailadresse og fullt navn i forumet. Lea (moderator)
Klips Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 1. Liker du best rette kåper eller kåper som er store og vide? Rette, er liten, drukner i store kåper 2. Hvor lang bør en kåpe være synes du? til midt på leggen 3. Hva slags kåper har du selv? en beige, lang ullkåpe, stilig men noe dum i slapsesølenorge 4. Bruker du kåper fordi de er deilige å ha på seg, eller fordi det er stilig med kåper? både og 5. Er det en spesiell kåpe du har lyst til å skaffe deg? den angelina har i girl, interrupted 6. Når hadde du på deg en kåpe sist, og hva slags kåpe var det? forrige vinter hadde jeg et berg av en grønn tweedkåpe (med stor gravid mage under) 7. Hva synes du om boblekåperdunkåper? deilig 8. Beskriv en deilig boblekåpedunkåpe som du har hatt på deg eller som du har sett? ehm, husker dem best fra 80 tallet, gjerne pastellfarget 9. Foretrekker du å ha lang kjoleskjørt eller bukser under en lang kåpe? samme 10. Liker du best kåper med knepping eller glidelås foran? glidelås er best mot vær og vind 11. Hva slags innerfor synes du det skal være i en lang deilig vinterkåpe? best med noe som ikke klør, i tilfelle korte ermer under 12. Beskriv den ultimate kåpen for deg? nok en gang, girl, interrupted. evt. en lang saueskinnskåpe 13. Har du noen gang sett en guttmann i damekåpe? I så fall, hva slags kåpe hadde han på seg? nei 14. Har du en spesiell kåpefortelling? (Noe du har opplevd med kåpe på deg selv eller på andre? opplevd mye med kåpe på, gitt
Gjest Shivani Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 1. Liker du best rette kåper eller kåper som er store og vide? Ikke store og vide. Liker dem som enten er rette, eller er figursydde ned til livet, men skrås utover fra midjen. 2. Hvor lang bør en kåpe være synes du? Litt nedenfor kneet eller helt sid. 3. Hva slags kåper har du selv? Jeg har mange. En beige i kashmir med fake pelskrave. En svart figursydd/skrådd, også i kashmir. Begge til kneet. En rød, forsid som er figursydd. En lysbeige sommerkåpe, fotsid. En grå sommerkåpe, også fotsid. En pudderrosa swagger. Er flere, men gidder ikke gå å se.. 4. Bruker du kåper fordi de er deilige å ha på seg, eller fordi det er stilig med kåper? Begge. Det er varmt og kan være stilig. 5. Er det en spesiell kåpe du har lyst til å skaffe deg? Ja. En kremhvit, rett, med spesielle, vevde bånd på ermene og skråkrave med samme dekor. Kneppet med hemper foran. 6. Når hadde du på deg en kåpe sist, og hva slags kåpe var det? Et par dager siden. Den beige. 7. Hva synes du om boblekåperdunkåper? Liker dem ikke. Syns ikke de er noe fine. Ganske ufikse. 8. Beskriv en deilig boblekåpedunkåpe som du har hatt på deg eller som du har sett? Har ikke hatt på eller sett en jeg liker... 9. Foretrekker du å ha lang kjoleskjørt eller bukser under en lang kåpe? Samme det. 10. Liker du best kåper med knepping eller glidelås foran? Knepping. Aller best liker jeg hemper. 11. Hva slags innerfor synes du det skal være i en lang deilig vinterkåpe? Glatt for i naturmateriale. 12. Beskriv den ultimate kåpen for deg? Samme som kåpen jeg bekrev jeg ville ha 13. Har du noen gang sett en guttmann i damekåpe? I så fall, hva slags kåpe hadde han på seg? Å ja, har sett det ja. Brun kåpe med pelskrave. 14. Har du en spesiell kåpefortelling? (Noe du har opplevd med kåpe på deg selv eller på andre? Har opplevd at folk har gått ut og kjøpt samme kåpe som meg etter de hadde sett min... Egentlig ikke noe moro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå