Gjest Coolaid Skrevet 4. september 2003 #1 Del Skrevet 4. september 2003 Alle har vel en gang som man tenker tilbake på som den ultimate sexopplevelse. Min var med min kjære hvor hun bandt meg fast i sengen, satte seg overskrevs ansiktet mitt og lot meg slikke henne........etterpå tok hun meg........ Hva er din beste opplevelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. september 2003 #2 Del Skrevet 4. september 2003 Hmmm...... *tenke hardt* Egentlig har jeg hatt så mange bra opplevelser at det er vanskelig å si hvem som var den aller beste..... Men - en som vil for alltid sitte fast i minnet mitt er nok en gang jeg hadde et svært så impulsivt treff med en jeg rota litt rundt med da jeg var 16... Det var midt på natta, og plutselig tikka det inn en SMS på mobilen min mens jeg lå i senga.... Husker klart hva som sto...."Får ikke sove, tenker på deg. Håper du sover godt." Det var fra en som aldri egentlig var særlig "pusete" av seg... Sendte svar om at jeg var våken og kjeda meg :blunke: Så han kom med bilen sin og vi tok en kjøretur..........aaaaahhhhhh.......... *mimre* Det var alt rundt som gjør at jeg ikke kan glemme det, liksom...... Det var hele "settingen" pluss det som skjedde langt inni skogen den grønne mmmm.... Om det ikke var den aller, aller beste, så scorer den opplevelsen iallfall veldig høyt! Jeg var svært trøtt da jeg kom på skolen dagen etterpå, minns jeg..... Men happy og nypult...og litt småsår Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. september 2003 #3 Del Skrevet 4. september 2003 Deler av innlegget er slettet Remyline-moderator- nei ingen damer liker sex det bare har det for å være snille med menna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2003 #4 Del Skrevet 5. september 2003 det var den gangen jeg hadde sex med bestevenninnen til moren min. jeg var 27, hun var 50, frodig deilig med store pupper. den beste opplevelsen ever, hun var så god samtidig som hun lærte mye av meg. vi hadde alltid hatt ett øye til hverandre og gjemte oss bort en helg på fjellet. hele helgen gikk med til sex og jeg vil aldri glemme det. vi treffes fortsatt av og til og gir hverandre det vi trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 5. september 2003 #5 Del Skrevet 5. september 2003 Min beste? Er nok kanskje en gang jeg ikke hadde sett (x)kjærsten min på veldig lenge, og kjørte innom hytta hennes for en dag... Vi hadde liten tid for jeg skulle videre, det var sommer og godt vær... Vi bestemte oss for å ta en reke-piknikk på en øy, hvor vi plutselig fant oss alene med utsikt utover havet og et par ukers oppspart lyst.. Etter det brukte vi våre to timer til fulle, og når vi etterhvert så utover havet igjen var det båter og folk i nærheten, men det brydde oss mindre.. Men som Lillian skrev, det finnes mange gode minner, og om ikke dette var den beste så er det et godt minne, med en bra setting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 7. september 2003 #6 Del Skrevet 7. september 2003 Jeg er tarnse, en mann som liker å iføre meg jenteklær og se ut som jente.Jeg var for noen år sammen med en jente som aksepterte dette. Førsta gangen jeg hadde sex der jeg var iført nattkjole og løspupper, var den beste sexopplevelsen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #7 Del Skrevet 15. oktober 2003 min beste erfaring var da jeg var på kontoret til sjefen min.. han snudde meg med ryggen mot han, dro ned buksen og trusen, bøyde meg raskt ned og kjørte kuken i meg.. glemmer det aldri nei.. kjenner feelingen fortsatt.. en sinnsyk iiling gjennom kroppen.. mmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #8 Del Skrevet 17. oktober 2003 ingen over ingen under, mange ved siden av. de gangene jeg har hatt sex ute i naturen og et one n s. for noen uker siden. fordi det var så lenge siden jeg hadde ordentlig sex m en gutt som jeg klikket bra med ...nesten forelska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #9 Del Skrevet 17. oktober 2003 Vanskelig å sette fingeren på en spes. opplevelse. Men jeg tenker ofte på den gangen dama sugde meg mens jeg satt på en barkrakk og bestilte en drink. :evil: It's my way, it's her way and ther's our way! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. oktober 2003 #10 Del Skrevet 17. oktober 2003 Første gangen jeg hadde 69 med gogutten min, sååå opphissende og godt. Glemmer det aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå