Gjest TS Skrevet 10. februar 2010 #1 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er på let etter butikker som selger retroklær til menn, enten nye eller brukte utgaver. Jeg er på let etter litt mer "fancy" butikker enn Fretex, gjerne butikker som har spesialisert seg på en viss type klær. Jeg håper det finnes noen der ute som kjenner til butikker som jeg ikke har fått med meg i bygatene som kan tipse meg om disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #2 Del Skrevet 11. februar 2010 ebay. søk etter vintage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåklokkene Skrevet 11. februar 2010 #3 Del Skrevet 11. februar 2010 Det skal åpne Moods of Norway butikk i Stavanger, kanskje de har?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 11. februar 2010 #4 Del Skrevet 11. februar 2010 om ikke ebay, så har du jo norske qxl eller finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inga:) Skrevet 11. februar 2010 #5 Del Skrevet 11. februar 2010 etsy.com FANTASTISK PORTAL MED 300.000 BUTIKKER SAMLET PÅ ETT STED MED RETRO OG VINTAGE :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #6 Del Skrevet 12. februar 2010 harry camping i stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 12. februar 2010 #7 Del Skrevet 12. februar 2010 Trodde det sto rektorklær. Hehe... leste litt feil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravn1 Skrevet 13. februar 2010 #8 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hva med Retro i Olav Kyrresgat eeller kanskje Pepper i Nygårdsgaten? Begge ligger i Bergen :klø: Endret 13. februar 2010 av Ravn1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2010 #9 Del Skrevet 13. februar 2010 harry camping i stavanger Jeg er under det inntrykk av at de nå selger nesten bare barneklær. kanskje jeg tar feil? Hva med Retro i Olav Kyrresgat eeller kanskje Pepper i Nygårdsgaten? Begge ligger i Bergen :klø: Var innom Retro i Bergen og det var i alle fall ikke den type reroklær han var ute etter. Kunne egentlig ikke se hva som var så retro med de klærne. Pepper skal sjekkes ut Takk for svar ellers også. Tar gjerne i mot flere tips. Netthandel er litt vanskelig, fordi han har vanskelige mål og er ganske avhengig av å prøve klærne først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken:* Skrevet 25. februar 2010 #10 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Tilsamans i Kong Oscars gate tror jeg du vil like. Acne og Pepper er også verdt å sjekke ut. Dette er i Bergen vel og merke, Endret 25. februar 2010 av Frøken:* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå