Theolina Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Er det noen som har oppskrift på sjokoladepudding? Har egentlig aldri hørt om noen som har lagd det eller om det går an å lage, men det må jo gå? Det er jo så godt
xeyes Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Jeg har!! MIN sjokoladepudding 1 liter melk (h-melk er best) 4 strøkne ss kakao 4-6 ss SUKKER 8 ss Maizenamel 2 ts vaniljesukker Alt blandes kaldt i en gryte. Varmes sakte opp. Rør hele tiden. MÅ IKKE KOKE! Hell alt oppi en bolle og avkjøl. Hehe glemte en linje..
Gjest Brunhilde Skrevet 5. september 2003 #3 Skrevet 5. september 2003 Skal det ikke noe sukker i? Jeg innbiller meg at den må bli ganske bitter uten?
MarianneE Skrevet 6. september 2003 #6 Skrevet 6. september 2003 Sjokoladepudding........ mmmmmmmmmmm...........
Labella Skrevet 7. september 2003 #7 Skrevet 7. september 2003 Jeg koker ekstra sterk kakao, ca. dobbelt så mye kakaopulver som vanlig og litt ekstra sukker, og har i gelatinplater. Tror det er ca. 12 plater pr. liter væske - det står på pakken! Heller i en bolle og setter kjølig. Blir deilig sjokoladepudding!
Theolina Skrevet 8. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2003 Tusen takk for oppskriftene!! Dette må prøves :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå