Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hei! Jeg har nettopp brukt opp siste del av hudrensen min (den heter nimue skin technology - cleansing gel lite). Har tenkt til å kjøpe ny hudrens, og siden jeg skal til england på fredag tenkte jeg å kjøpe en ny der...regner med at de har billigere produkter der? Og så lurer jeg på om dere har noen andre hudrensprodukter å anbefale? Synes nimue sin er er ganske dyr. Jeg er snart 20, men sliter litt med uren hud (litt kviser på hake, panne og noen ganger i kinnene, + på hals og rygg). Huden min er ganske tørr. Så, er det noe dere kan anbefale?
Aryia Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Decleor, MD formulations, Exuviance? Vet ikke hvordan prisene er der borte i butikk da men, er sikkert litt billigere. Se gjennom hjemmesidene til de ulike produsentene og se om du finner noe som vil passe til din hud.
Gjest redstar Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har noe den samme huden som deg, er 21 år. Jeg bruker Vichy, ganske bra merket, synes jeg da:) Ellers ville jeg gått for en med masse fuktighet, og en litt mildere rens, er den grov så blir huden enda tørrere. Men vichy synes jeg er veldig bra:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Hei! Jeg har nettopp brukt opp siste del av hudrensen min (den heter nimue skin technology - cleansing gel lite). Har tenkt til å kjøpe ny hudrens, og siden jeg skal til england på fredag tenkte jeg å kjøpe en ny der...regner med at de har billigere produkter der? Og så lurer jeg på om dere har noen andre hudrensprodukter å anbefale? Synes nimue sin er er ganske dyr. Jeg er snart 20, men sliter litt med uren hud (litt kviser på hake, panne og noen ganger i kinnene, + på hals og rygg). Huden min er ganske tørr. Så, er det noe dere kan anbefale? På flyplassen i Stansted i taxfrien hjem fra london handlet jeg decleor. Halve prisen
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jeg vil annbefale mary kay sine produkter, jeg hadde veldig store problemer med huden min men etter at jeg begynte med rens og ukt fra MK har jeg vært helt fin
Gjest Oleanna Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Hei Var selv i England nylig og kjøpte hudprodukter til meg selv og søstrene mine der. kjøpte disse på taxfreen i England før vi skulle hjem og der var det så og si halvpris i forhold til norskpris på fuktighetskremer, renser osv. jeg kjøpte biotherm for tørr hud til meg selv, både annsiktsvask, rens og fuktighetskrem. husker ikke helt navnet på serien men det er den rosa serien til biotherm. annsiktsvasken heter hvertfall biotherm aquasourse.. betalte 450 kr for alle tre produktene og er strålende fonøyd! har fått glatt og jevn hud. kjøpte decleor til min søster som sverger til dette produktet. det er vist det produkte de fleste hudpleie salongene bruker. decleor er fremstilt av kun naturlige ekstrakter. fikk beskjed om at hvis man f.eks. har sitrus-allergi eller nøtte-allergi kan man reagere på disse produktene, siden de er fremstilt at mye sitrus-safter osv.
Gjest hoppla Skrevet 15. februar 2010 #7 Skrevet 15. februar 2010 Heia! Jeg er hudpleier, og jobber med nimue, og vil bare tipse deg at du får kjøpe refill på Cleansing Gel, og det blir jo da rimeligere enn da du kjøpte den 1.gang. Du får også kjøpt Nimue i England, men kun på hudpleiesalonger, ikke på taxfree e.l. Du får heller ikke kjøpt produktene på lookfantastic eller strawberrynet. God tur til England
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå