Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Vet du hva penis baklengs er? Det er så klart sinep. Og hva høres det litt som ut? Og pølser ligner jo veldig på en penis. Faktisk så ligner et pølsebrød på en vagina (der det deler seg er kjønnsleppene). Ketchup ligner jo egentlig litt på blod med første øyekast. Eller mensen. Så, hva var det han som fant opp pølse i brød egentlig satt og tenkte på? Eller hva med de som kom på det norske ordet for sennep? Det må nok ha vært en manns skitne fantasi som var grunnlaget for pølser i brød med ketchup og sennep på.
Gjest brød rundt pølse Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Tja, eller kanskje det bare er så enkelt som at kjøtt og brød er en grei kombinasjon som turmat. Pølser har eksistert i lang, lang tid. Og ja, de minner litt om peniser. Men bare litt, da pølser mangler testikler. Og hvordan skal man ellers lage brødene for at det passer seg å ha en pølse i brødet? Skal man ha to brødskiver og smelle pølsa mellom? Det blir jo ganske upraktisk. Jeg tror du har for lite å tenke på og for livlig fantasi.
Gjest Gjest_..._* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Vet du hva penis baklengs er? Det er så klart sinep. Og hva høres det litt som ut? Og pølser ligner jo veldig på en penis. Faktisk så ligner et pølsebrød på en vagina (der det deler seg er kjønnsleppene). Ketchup ligner jo egentlig litt på blod med første øyekast. Eller mensen. Så, hva var det han som fant opp pølse i brød egentlig satt og tenkte på? Eller hva med de som kom på det norske ordet for sennep? Det må nok ha vært en manns skitne fantasi som var grunnlaget for pølser i brød med ketchup og sennep på. Har du skrevet dette før? Jeg har lest et slikt teit innlegg før... Jo jeg tror det er deg.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Har du skrevet dette før? Jeg har lest et slikt teit innlegg før... Jo jeg tror det er deg. Og det har du rett i. Men selv glemte jeg av det. Når jeg tenker meg om så var ikke innlegget så morsomt nå som det det var i natt
Lilith Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Når jeg tenker meg om så var ikke innlegget så morsomt nå som det det var i natt
Chiyo Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Nei.. Det hender jeg angrer på innlegg også, men det går jo ikke annå slette dem heller. Endret 10. februar 2010 av Chiyo
Sequax Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 Og det har du rett i. Men selv glemte jeg av det. Når jeg tenker meg om så var ikke innlegget så morsomt nå som det det var i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå