Gå til innhold

Er jeg fortsatt jomfru?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dette er et utrolig dumt spm, men etter en viss hendelse har jeg blitt litt i tvil over hvor grensa for å være jomfru går...

Hvis du ikke har blitt penetrert, men blitt både fingra og slikket, er du da fortsatt jomfru?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolker det som at du ikke lengre er jomfru den dagen du har hatt tiss i tiss :laugh:

Men du kan godt kalle deg seksuelt erfaren.

Skrevet
Jeg tolker det som at du ikke lengre er jomfru den dagen du har hatt tiss i tiss :laugh:

Men du kan godt kalle deg seksuelt erfaren.

I følge din definisjon så vil jo de fleste homofile menn og kvinner være jomfru da, dersom de ikke har hatt samleie...

Jeg mener at man er jomfru til den dagen man har hatt sex med en annen person, og som de fleste vet finnes det mamnge måter å ha sex på, ikke bare samleie.

Skrevet

Om du ikke vet det så vil jeg tippe du er det

Skrevet

Man er vel jomfru helt til man har hatt samleie..

Skrevet

Det finnes jo de som har mistet jomfrudommen ved tampongbruk, fingring, eller av andre grunner som ridning.. Men om jomfruhinna er borte, så mener jeg at man er "jomfru" helt til penis har vært inni vagina..

Skrevet

Den første jeg hadde sex med var han mr tampong, så var det pekefinger og han langemann :skratte:

Gjest Gjest_xxx_*
Skrevet
Vet dette er et utrolig dumt spm, men etter en viss hendelse har jeg blitt litt i tvil over hvor grensa for å være jomfru går...

Hvis du ikke har blitt penetrert, men blitt både fingra og slikket, er du da fortsatt jomfru?

Er ikke det et utrolig dumt spørsmaål da?? Self er du fremdeles jomfru, du har jo ikke blitt penetrert av en penis!! Men du er kanskje bare 13 eller noe..

Skrevet
Er ikke det et utrolig dumt spørsmaål da?? Self er du fremdeles jomfru, du har jo ikke blitt penetrert av en penis!! Men du er kanskje bare 13 eller noe..

Jo, det er kanskje et dumt spm, var derfor jeg skrev det først - likevel er det et spm som jeg hadde håpet å få et ordentlig svar på. Og nei, jeg er en del eldre enn 13. Trodde det var ok å stille "dumme spm" her uten å få frekke svar tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...