Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig at dette ikke er noen stor sak men lurer på åssen dere hadde reagert..har fått meg fb og helt tilfeldig oppdager jeg at kjæresten min har det også.det er jo greit nok det, men han har sagt til meg at han ikke har det.så kikker jeg jo sef på profilen hans da,og på sivilstatus står det SINGEL.vi har vært sammen over et år! Vi er voksne begge to.Er det helt vanlig eller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig at dette ikke er noen stor sak men lurer på åssen dere hadde reagert..har fått meg fb og helt tilfeldig oppdager jeg at kjæresten min har det også.det er jo greit nok det, men han har sagt til meg at han ikke har det.så kikker jeg jo sef på profilen hans da,og på sivilstatus står det SINGEL.vi har vært sammen over et år! Vi er voksne begge to.Er det helt vanlig eller..

Hva tror du...?? :klaske:

I min verden er det hvertfall alt annet en vanlig....

Skjønner ikke at du trenger å spørre oss om dette er vanlig.

Skrevet

Kanskje han ikke har fått somlet seg til å sette seg som i et forhold? Du kan jo sende han en sånn forespørsel om å være i forhold med deg, og dersom han avviser den, da er det kanskje på tide å ta en prat?

Gjest Gjest_mira_*
Skrevet

Sånn som jeg ser det, så er iallefall muligheten tilstede for at dette er helt uskyldig. Har han brukt profilen noe særlig det siste året, da? Hvis han ikke har det, så er det jo godt mulig at han sa han ikke hadde profil der, fordi han rett og slett ikke har brukt den og ikke tenker over at den er der.. og derfor heller ikke har oppdatert sivilstatus.. Er ikke alle som blir like hekta på face, jeg har en del venner selv som sikkert ikke har vært inne der på over et år. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Sånn som jeg ser det, så er iallefall muligheten tilstede for at dette er helt uskyldig. Har han brukt profilen noe særlig det siste året, da? Hvis han ikke har det, så er det jo godt mulig at han sa han ikke hadde profil der, fordi han rett og slett ikke har brukt den og ikke tenker over at den er der.. og derfor heller ikke har oppdatert sivilstatus.. Er ikke alle som blir like hekta på face, jeg har en del venner selv som sikkert ikke har vært inne der på over et år. :)

Godt tips det. Du ser lett om han har vært aktiv der, meldinger på veggen, bilder, statusoppdateringer o.l. Ser det ut som en ganske ubrukt side er det ikke noe å bry seg om. Men jeg ville helt klart bedt om en forklaring da...

Skrevet

Er som noen sier lengre oppe her at det kan være helt uskyldig og at han faktisk ikke har vært aktiv på profilen. men jeg ville ha spurt han om dette. bedre og vite enn å gå å lure :)

Skrevet

Jeg hadde blitt meget skeptisk... Konfronter ham, og vær litt på vakt. Flørting med andre på Facebook er dessverre altfor vanlig.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg har aldri, og kommer aldri, til å bli medlem på FB. Med andre ord, jeg har ikke aning om hvordan status endres, kan det hende han har det på samme måten?

Skrevet

Jeg kom aldri på at det sto noe forholds status der jeg før mannen min registrerte seg og sendte forespørsel. Da hadde nok jeg stått som singel lenge.

Skrevet
Jeg har aldri, og kommer aldri, til å bli medlem på FB. Med andre ord, jeg har ikke aning om hvordan status endres, kan det hende han har det på samme måten?

Man trenger ikke være rakettforsker for å finne ut det, har man nok IQ til å åpne en dør så klarer man å endre status på FB.

Det kan dog være han er like sløv som meg, jeg bruker aldri facebook og er ikke sikker på om statusen min står der engang. Hvis den gjør, så står den som singel selv om jeg har vært i et forhold i et halvt år. Har aldri vært opptatt av å endre den, faktisk er jeg ikke venn med kjæresten på fb engang :fnise:

Skrevet

Er det bare meg som ikke vet hva forholdsstausen er hos kjæresten. FB interesserer meg like lite som å vite hva som står på sida hans. :vetikke:

Det er vel ikke verre enn å sette deg selv som singel og se om han legger merke til det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...