Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 Hvis man hadde kommet over et romvesen og at man ville holde det skjult for resten av verden. Hva ville egentlig skjedd om det ble oppdaget? Ville det vært ulovlig å skjule et romvesen fra myndighetene i f.eks kjelleren? Nå er dette bare et spørsmål da. Jeg skjuler ikke noe romvesen i kjelleren for de finnes jo ikke så klart. Så ikke misforstå.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #2 Skrevet 9. februar 2010 Gjemmer du Mullah Krekar i kjelleren? Jeg hørte han skulle flyttes til hemmelig adresse. Men i så fall ville jo ikke norske myndigheter hatt noe mot det, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Nei, som sagt, jeg gjemmer ingen. Det ville jeg ikke funnet på en gang. Også har jeg veldig liten plass, det er helt sant. Men spørsmålet dreide seg om romvesen da, altså aliens.
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Nei, som sagt, jeg gjemmer ingen. Det ville jeg ikke funnet på en gang. Også har jeg veldig liten plass, det er helt sant. Men spørsmålet dreide seg om romvesen da, altså aliens. De liker seg ikke i kjellere, de vil ha utsikt. Et noenlunde romslig loft med ett eller flere vinduer er ypperlig.
Max Magnus Skrevet 9. februar 2010 #5 Skrevet 9. februar 2010 Ikke vil de være hos deg dersom du ikke har en kornåker heller. De liker seg ute på kornåkre fordi da kan de lage mønster der.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Ingenting å bekymre seg for. Det er ikke straffbart å holde romvesener skjult.
Gjest Basun Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Ingenting å bekymre seg for. Det er ikke straffbart å holde romvesener skjult. Kilde?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2010 #8 Skrevet 9. februar 2010 Ingenting å bekymre seg for. Det er ikke straffbart å holde romvesener skjult. Kommer ann på hvilken planet de kommer fra. Er de fra Merkur er det dødstraff er de fra Venus eller Mars så er det lovlig er de fra Jupiter, Saturn eller Uranus får du en bot eller fengsel i noen uker Er den fra Neptun blir man forvist fra jorden og sendt ut i rommet hvor man svever i evig til eller fram til man dør
Gjest Maxtor Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 De liker seg ikke i kjellere, de vil ha utsikt. Et noenlunde romslig loft med ett eller flere vinduer er ypperlig. Og helst med kabel tv og egen fri bar.
Ella_Grey Skrevet 10. februar 2010 #10 Skrevet 10. februar 2010 Også MÅ de bo nær havet. De vil/må/skal kunne se havet, så da er kjeller en dårlig løsning, ja. Tror det hadde vært så stort at folk minimum ville bli sure hvis du virkelig skjulte et romvesen. Men siden det strengt tatt ikke er noen lover som forbyr det(?), så er det jo ikke ulovlig
Eske Skrevet 10. februar 2010 #11 Skrevet 10. februar 2010 Også må de ha tilgang til telefon! Sånn, i tilfelle de vil ringe hjem...
Gjest Trajan Skrevet 10. februar 2010 #14 Skrevet 10. februar 2010 Det er noen som skujler meg i en kjeller. Fram til jeg gir orderen til mine soldater fra Sirus til og innvadere jorden og bruke mennesker som slaver til og bygge en statue på på Pluto
Gjest fisk Skrevet 10. februar 2010 #15 Skrevet 10. februar 2010 Kilde? Du kan jo lete i straffeloven, tviler på at det står spesifisert at det er en straffbar handling å gjemme romvesen i kjelleren, ergo må du bare skjule de aliens du treffer på din vei..
Nique Skrevet 10. februar 2010 #16 Skrevet 10. februar 2010 Illegal alien? Teknisk sett ulovlig innvandrer, da gjeldende romvesen ikke ville vært registrert inn. Stemmer for å gjemme den/de på loftet, bare husk på å kunne blende vinduene på natten, så du ikke får nyskjerrige myndigheter på besøk.
Antagonist Skrevet 10. februar 2010 #17 Skrevet 10. februar 2010 Du kan finlese de norske lover så mye du vil, og kommer ikke til å finne en eneste lov som går direkte på romvesener. Men jeg tror du ville fått store problemer om myndighetene oppdaget det likevel.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2010 #18 Skrevet 12. februar 2010 Du kan finlese de norske lover så mye du vil, og kommer ikke til å finne en eneste lov som går direkte på romvesener. Lurer på om det finnes noen slik lov i USA?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå