Gjest Eldbjørg Skrevet 9. februar 2010 #1 Skrevet 9. februar 2010 min nystartede blogg, om blandt annet barnløshet, overvekt og sånn der finner dere her:http://eldbjorgandrine.blogspot.com/ Koselig om noen titter innom......... Den er heilt ny asså....
MonThe Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hei Eldbjørg! Jeg tittet innon bloggen din, men fikk ikke til å legge igjen en kommentar på bloggen, så legger heller igjen en kommentar her.. Utrolig trist å lese om hvordan forhold du har til deg selv og til kroppen din! Samtidig så tenker jeg at du er vanvittig heldig som har en snill og kjærlig mann som elsker deg, og en liten datter, som i grunn er et lite mirakel!! Ønsker deg lykkelykke til med livet Eldbjørg, håper virkelig du klarer å finne tilbake til kjærligheten til livet, og til deg selv! Om du ikke klarer å kutte ut sjokoladen, og legge om kostholdet for deg selv, så forsøk å gjør det for dattera di - som fortjener deg, en blid og kjærlig mamma i livet sitt! Kanskje et dårlig råd, men forsøk å start dagen med å si ut høyt, til deg selv, tre ting som du er takknemlig for, det kan være alt fra små hendelser i livet, til de store ting som man er glad for at man har. Det er bare du som kan gjøre noe med følelsene dine, og endringen må starte innenfra. Ønsker deg lykke til, håper du finner tilbake til gleden ved livet - det fortjener både mannen din, dattra di og du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå