chimp Skrevet 4. september 2003 #1 Skrevet 4. september 2003 Bakte gulrotkake idag! Spiste ganske mye av røra! Avstemning??? Hvorfor ikke?
Johanna Skrevet 4. september 2003 #2 Skrevet 4. september 2003 Hm fikk ikke til å stemme jeg... Men joda jeg smaker på røra jeg
chimp Skrevet 4. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2003 Jaha! Prøvde å lage avstemning! Hvorfor fikk jeg d ikke til tro...??? :o
Gjest Embla s Skrevet 4. september 2003 #4 Skrevet 4. september 2003 Nøttekakerøre er jo bedre enn nøttekake.. (og pepperkake deig.. uslåelig)
chimp Skrevet 4. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2003 Nøttekakerøre er jo bedre enn nøttekake.. (og pepperkake deig.. uslåelig) Der er vi altså enige! Personlig syns jeg nesten all kakerøre er bedre enn kaka! *slikke, slikke* Unntaket må vel bli gjærdeig!!! :o
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2003 #6 Skrevet 4. september 2003 Liker ikke uferdige produkter, er litt fin i munnen kan en si Ferdig gulerotkake er bare nammmmmmmmmmm
OppNed Skrevet 4. september 2003 #8 Skrevet 4. september 2003 *slikkermegrundtmunnen* Ja...! Krydderkakerøre......mmmm! Littegrann, riktignok. Kvalmende stoff, men godt!
Nilma Skrevet 5. september 2003 #9 Skrevet 5. september 2003 Vaffelrøre!! Særlig med MYE vaniljesukker i!! Nammenam
Redhead Skrevet 5. september 2003 #10 Skrevet 5. september 2003 Da jeg var sånn omtrent 10-11 år syntes jeg sjokoladekakerøre var så godt at jeg av og til laga litt bare for å spise..... Men favoritten var deigen til serinakake! Nå derimot synes jeg ikke kakerøre/deig er noe godt, glasur derimot :blunke: ! Men, skraping av bakebolle med enten røre eller glasur har jeg nå overlatt til fireåringen min.
Ridder Reddik Skrevet 5. september 2003 #11 Skrevet 5. september 2003 Er ikke så veldig glad i kakerøre, bortsett fra sjokoladeglasur, selvfølgelig. Ridder Reddik - en ekte sjokoman
Gjest Kinga Skrevet 5. september 2003 #13 Skrevet 5. september 2003 Mmmhjaah! Sjokoladekakerøre! Ble imidlertid frarøvet all glede over pepperkakedeig i barnehagen. Vi bakte pepperkaker og jeg smugspiste av den (engang så) deilige deigen. En av tantene fersket meg, la en svær klatt deig på bordet foran meg og beordret "Spis". Kvinnemennesket skulle vært sparket. Bitter hilsen fra
chimp Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #14 Skrevet 9. desember 2003 DENNE gamle tråden er det på sin plass å hente frem igjen nå som hele forumet konser om julebaksten....... Ikveld har jeg momset deilig pepperkakedeig! *slikker seige fingre.....*
Soul Skrevet 9. desember 2003 #17 Skrevet 9. desember 2003 Jeg liker kakerøre Mye bedre enn kaka som regel
Sarah_Michelle Skrevet 10. desember 2003 #20 Skrevet 10. desember 2003 Kakerøre er nam nam, ja... særlig sjokoladekakerøre. Ellers liker jeg ikke pepperkaker noe særlig, men lager iblant pepperkakedeig til jul, fordi deigen er så god!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå