Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om kjæresten din hadde kysset noen andre i fylla? Hvordan hadde du følt det? Bare snakk om kyss/småklining, ikke noe mer. Hva om den kjærsten din kysset var en venn av deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Barcelona_jente
Skrevet
Hvordan hadde du reagert om kjæresten din hadde kysset noen andre i fylla? Hvordan hadde du følt det? Bare snakk om kyss/småklining, ikke noe mer. Hva om den kjærsten din kysset var en venn av deg?

Jeg hadde blitt rasende!

men det er bare meg da..

Skrevet
Jeg hadde blitt rasende!

men det er bare meg da..

men hadde du slått opp? eller bare gått gjennom en "rough patch"?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Eg hadde blitt fly forbanna. Eg driter i om det "bare" var snakk om kyss eller klining, utroskap er det uansett! Og hadde det vært ein venn av meg, hadde den "vennen" fått seg ein på trynet og hadde vært kutta fra vennelista mi fortere enn svint. Hadde hatt null problemer med å fortelle alle hvor løs kjæresten hadde vært og hvor dårlig venn "vennen" hadde vært. Og ja, eg hadde slått opp. Gidder ikkje kaste vekk tida mi på idioter som stikker tunga si i noen andre sin hals.

Gjest Gjest_P_*
Skrevet

Jeg hadde smilt og gledd meg til vi kommer hjem.

Det er helt ok å skjerpe apetitten ute, så lenge man spiser hjemme.

Skrevet

Da hadde han ikke vært kjæresten min lenger. Foretrekker trofaste menn med impulskontroll ;)

Skrevet

Ikke greit. Da spørs det om jeg hadde giddet å kaste vekk mer tid på ham.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det har jeg opplevd, og jeg reagerte ikke i det hele tatt. Syntes det var litt tåpelig, men ble ikke sint eller lei meg.

Hører med til historien at min kjærlighet for den fyren nok ikke var så utrolig sterk da. Ble slutt en liten stund etterpå, av den grunn at følelsene egentlig var borte hos begge.

Skrevet

Med tanke på alt; Har han kysset en annen jente, uten min tillatelse, har han måtta flytta samme natt! Tatt inn på hotell eller overnattet hos det aktuelle kvinnemennesket, ikke mitt problem, ut har han måtta gått uansett svarten!

Skrevet

Hadde ikke godtatt det, samme hvor uskyldig det var. Tror nok han hadde blitt kastet ut, ja.

Skrevet

Ikke brydd meg noe større. Det finnes verre ting.

Skrevet

Altså- kjæresten har aktivt kysset en annen? Eller ble han bare "påkysset"? Forskjell på det, det er ikke alt som foregår i beruset tilstand som er like frivillig.

Hadde Gubben med vilje kysset noen hadde jeg blitt rimelig sur. Men å skulle kaste ham ut og dele unger og hus og gjeld for en fylleklinings, fremstår som i overkant drastisk. Så jeg hadde nøyd meg med å la ham forstå at han hadde oppført seg som en premieidiot, og deretter prøve å glemme hele greia. Det er ikke akkurat snakk om et langvarig forhold bak ryggen på en...

Skrevet

kaste ut mannen?

Men han eier vel, eller leier sammen med dere? Har da ingen mulighet til å kaste ut noen som har skrevet en kontrakt.

Skrevet

Såklart blitt jævla grinete. Om hun hadde fortalt det selv og angret seg, hadde jeg vel ikke slått opp av den grunn. Eller, klinet hun med en kompis av meg så hadde jeg dumpet henne. Fant jeg det bare ut, og hun ikke fortalte noe selv, hadde jeg også dumpet henne.

Mistet en god del av respekten for henne hadde jeg i alle fall gjort.

Skrevet

Nigo, innlegget ditt tiltredes.

Hadde min mann blitt påkysset på fest hadde jeg lurt på om han hadde drukket av seg vanlig vett og forstand, men kastet ham ut eller blitt surven og grinet og sånn. Nope.

Skrevet

Kyss er greit for min del, også på munnen. Klining med menn er ikke greit, men jeg er usikker på hvordan det hadde vært om det var med ei dame (jada, jeg er sjåvinist :D). Jeg hadde blitt såret og usikker, og hadde sagt klart fra at jeg ikke likte det. Om det var med en venn, hadde jeg blitt temmelig sur på ham også.

Men noen "oppsigelsesgrunn" er det ikke.

Skrevet

På en måte så er det ikke greit, på en annen måte så er tanken ganske sexy.

Skrevet
Kyssing er ikke utroskap

Leste en undersøkelse en gang om hva menn og kvinner mener om kyssing og utroskap og sex.

Langt over flertallet av menn mente kyssing ikke var utroskap samtidig som langt over flertallet av menn innrømmet at når de kysset, kysset de fordi de tenkte/håpet på å ha sex med personen de kysset.

Morsom denne :P

Jeg personlig hadde blitt kjempe såret/sint om min hadde kysset en annen jente. Sånt vil jeg ikke ha i mitt forhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...